کد خبر: 1056708
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمنان با تمام‌ توان‌ مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه‌های آنها شویم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار علیرضا تنگسیری صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی چالوس اظهار داشت: کارها با روحیه انقلابی پیش می‌رود، وقتی سیاسی شدیم خیلی لطمه وارد شد، بنابراین باید همواره انقلابی فکر و عمل کنیم.

وی ادامه داد: تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه باید در اولویت باشد و تمام خدمات و تلاش ما در این راستا خواهد بود.

سردار تنگسیری بیان داشت: چالوس به فرموده مقام‌معظم رهبری قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقای وضعیت سلامت آن، کوچک‌ترین خدمت ما به این سرزمین بوده است.

وی گفت: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به نوکری مردم افتخار می‌کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم‌تشکر می‌کنم.

وی گفت: در نیروی دریایی سپاه در بحث درمان قدم بسیار بزرگی از سوی فرمانده بهداری این نیرو برداشته شده است و شاهد خدمات مطلوب حوزه درمان در استان‌های مختلف به مردم هستیم و ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم‌هستند.

وی گفت: از ۱۵ مرکز درمانی این نیرو ۶ مرکز بیمارستانی هستند که با تمام امکانات و تجهیزات در حال خدمت با مردم‌هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

تنگسیری گفت: دشمنان با تمام‌توان‌مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه‌های دشمنان باشیم.

وی ادامه داد: در مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند نباید بگذاریم در حوزه درمان هم‌مشکل داشته باشند و باید سطح خدمات خود را بالا ببریم.

وی گفت: دشمن با تمام تلاش‌های خود نمی‌تواند موفق باشد زیرا تفکر و اقدام انقلابی در کشور وجود دارد.

تنگسیری گفت: در مبارزه با ویروس کرونا تمام بیمارستانها را کرونایی کردیم و به ارائه خدمات در این زمینه پرداختیم و چند بیمارستان صحرایی نیز بنا کردیم و تا آخرین روز مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار