کد خبر: 1056642
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
در دومین روز از آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نمایندگان ایران در چهار رشته به مصاف حریفان خود می‌روند.
 المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دومین روز از آغاز رسمی خود رسیده و تاکنون ورزشکاران کشور‌های مختلف در چندین رشته ورزشی کار خود را آغاز کرده‌اند. در ادامه رقابت نمایندگان ایران در این رویداد بزرگ فردا، یکشنبه ایرانی‌ها در تیراندازی، بسکتبال، تکواندو و قایقرانی مقابل حریفان خود به میدان می‌روند. (زمان تمام مسابقات به وقت ایران است)

تیراندازی:

هانیه رستیمان، پرچمدار زن کاروان ایران از ۴ و ۳۰ دقیقه صبح در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر بادی زنان رقابت خود را آغاز می‌کند. ۵۷ تیرانداز در این مسابقه حضور دارند.

مهیار صداقت هم از ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در خط آتش مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر بادی مردان قرار می‌گیرد. در این مسابقه ۴۷ تیرانداز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین مسابقه خود در المپیک از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه مقابل جمهوری چک به میدان می‌رود. این دیدار در چارچوب رقابت‌های گروه A انجام می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ایران که سومین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند تنها یک بار، ۷۳ سال قبل و در المپیک ۱۹۴۸ لندن موفق به کسب یک پیروزی (برابر ایرلند) شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که ایران تنها تیم حاضر در این دوره از بازی‌های المپیک است که حتی یک بازیکن شاغل در لیگ NBA ندارد.

تکواندو:

ناهید کیانی، تکواندوکار وزن ۵۷ کیلوگرم زنان ایران از ۵ و ۳۰دقیقه صبح در مرحله مقدماتی مقابل کیمیا علیزاده به میدان می‌رود. علیزاده زیر پرچم پناهندگان در المپیک شرکت کرده است.

میرهاشم حسینی دیگر تکواندوکار ایران هم از ۷ و ۸ دقیقه صبح در مرحله یک هشتم نهایی وزن ۶۸ کیلوگرم مردان به مبارزه با هوانگ یوجن از چین تایپه می‌پردازد.

قایقرانی:

نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی روئینگ انفرادی زنان از ساعت ۷ صبح به رقابت با پنج قایقران دیگر می‌پردازد. او در دور نخست سوم شد و به این مرحله رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار