کد خبر: 1056462
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
تیم ملی والیبال ایران برای تحقق یکی از انتظارات مردم راه سخت خود در سی و دومین دوره بازیهای المپیک را با دیدار با قهرمان جهان آغاز خواهد کرد.
 تیم ملی والیبال ایران از روز شنبه دوم مرداد ماه بازی‌های خود در المپیک توکیو را آغاز خواهد کرد. ملی پوشان در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های لهستان، ونزوئلا، کانادا، ایتالیا و ژاپن همگروه هستند.

جنگجویان با انگیزه و با تجربه ولادیمیر الکنو در المپیک برای تحقق آرمانی بزرگ گام در میدان مسابقات گذاشته‌اند و برای تحقق خواسته و شادی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

تیم ملی با هدف قرارگیری در جمع چهار تیم برتر مسابقات شرکت کرده است، هدفی سخت ولی شدنی، ملی پوشان ایران اگر روزشان باشد توانایی انجام هرکاری را دارند و قطعاً تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا جبران کم کاری در بخش مدیریت فدراسیون را انجام دهند.

شاگردان ولادیمیر الکنو در گام نخست بازی‌ها روز شنبه مقابل قهرمان جهان صف آرایی می کنند. لهستان حریف قدرتمند ایران در مرحله گروهی است و پس از قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ یکی از بخت‌های قهرمانی در المپیک توکیو نیز به شمار می‌رود.

ونزوئلا دومین حریف ملی پوشان است که به زعم کارشناسان آسان‌ترین حریف ایران خواهد بود اما نباید دست کم گرفته شوند. کانادا دیگر حریف ایران است که در آخرین بازی رو در رو در لیگ ملت‌ها مقابل شاگردان الکنو شکست خورد.

ایتالیا، نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ چهارمین رقیب است، رقیبی که با زایتسف گام در المپیک گذاشته است. ژاپنِ میزبان نیز آخرین حریف ایران در مرحله گروهی است که در چند سال اخیر برنامه ریزی خوبی انجام داده است و با توجه به شکست ایران در لیگ ملت‌ها با روحیه بهتری برابر ملی پوشان قرار خواهد گرفت.

ایران ۵ بازی سخت در مرحله گروهی دارد و چهار تیم از این مرحله به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی:

شنبه ۲ مرداد - ایران و لهستان - ساعت ۱۵:۱۰

دوشنبه ۴ مرداد - ایران و ونزوئلا - ساعت ۴:۳۰ صبح

چهارشنبه ۶ مرداد - ایران و کانادا - ساعت ۴:۳۰ صبح

جمعه ۸ مرداد - ایران و ایتالیا - ساعت ۱۵:۱۰

یکشنبه ۱۰ مرداد - ایران و ژاپن - ساعت ۱۵:۱۰

مرحله یک چهارم نهایی نیز سه شنبه ۱۲ مرداد و مرحله رده بندی و فینال ۱۶ مرداد برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار