کد خبر: 1056431
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: برای اولین بار به یک چهارم نهایی المپیک صعود مستقیم داشتیم و اگر شرایط ما نرمال بود نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم.
افشین فرزام در گفتگو با ایسنا، در باره‌ی عملکرد نازنین ملایی در نخستین روز بازی‌های المپیک و صعود مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی رویینگ یک نفره زنان بیان کرد: خوشبختانه مشکلی برای دستش پیش نیامد و نازنین ملایی در هزار متر اول از رقیب آمریکایی خود جلوتر بود. رقیب آمریکایی اش در سال ۲۰۱۹ با قهرمانی در جهان سهمیه المپیک گرفته بود. رقیب بلاروسی اش هم قهرمان اروپا بود. ملایی در ۱۵۰۰ متر خوب کار کند و نخواستیم در ۵۰۰ متر آخر فشار بیاوریم تا خدایی نکرده دستش اذیت شود.

او ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ رویینگ توانستیم صعود مستقیم به مرحله یک‌چهارم نهایی داشته باشیم که البته کار او در این مرحله بسیار سخت‌تر است، اما نازنین شرایط جسمی و روحی خوبی دارد و فردا هم دو جلسه تمرین خواهیم داشت.

فرزام در مورد قایقی که ملایی با آن مسابقه داد نیز گفت: ما امکان استفاده از قایق اروپایی هم داشتیم، اما متاسفانه ۶ تا ۷ سال است که پای خود را از آسیا بیرون نگذاشته ایم بنابراین نخواستم ریسک کنم و ترجیح دادم با همان قایق آسیایی رقابت کند. اگر ملایی در مسابقات قهرمانی جهان با قایق ایتالیایی تمرین و مسابقه داده بود آن قایق را انتخاب می‌کردم. اکنون هم با قایقی که برایش انتخاب شد، راحت بود. اگر شرایط ما مانند دیگر کشور‌ها نرمال بود یعنی تجهیزات و امکانات مناسب فراهم بود و در مسابقات قهرمانی جهان و کاپ جهانی حضور داشتیم، نتیجه بهتر از این می‌شد. متاسفانه فقط داریم زمان را از دست می‌دهیم و به جای اینکه تندتر به سمت جلو حرکت کنیم، آرام آرام پیش می‌رویم.

سرمربی رویینگ در مورد اینکه ملایی برای حضور در المپیک توکیو تمرین در پیست ۲ هزار متر نداشته است، گفت: بعد از دو ماه ملایی در پیست دو هزار متر پارو زد. بعد از کسب سهمیه المپیک دیگر نتوانست در مسافت حضور داشته باشد. دو روز گذشته هم تمرین در این پیست داشتیم، اما به خاطر شرایط دستش خیلی به او فشار نیاوردم تا مشکل ساز نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار