کد خبر: 1056397
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
مدیر آبفای منطقه 6 شهر اصفهان:
در صورت تأمین اعتبارات لازم، آبفای استان اصفهان آماده اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع مسکونی میلاد نور ارغوانیه است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، محمد خلیلی با اشاره به پس زدگی فاضلاب مجتمع 700 واحدی میلاد نور در ارغوانیه گفت: این شبکه توسط آبفای استان اصفهان اجرا نشده و این شرکت نظارتی بر آن ندارد.

مدیرآب و فاضلاب منطقه 6 اصفهان افزود: مجریان احداث مجتمع میلاد نور با راه اندازی پکیج فاضلاب به روش تصفیه RBC اقدام به تصفیه فاضلاب جمع آوری شده و استفاده از آن در فضای سبز مجتمع کرده اند، در حالی که بهره برداری و نگهداری از این گونه پکیج ها نیاز به تخصص کافی دارد.

وی با بیان این که بر اساس ماده 23 آئین نامه اجرای قانون زمین شهری، دستگاه ها، نهادها، بنیادها و اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به اجرای عملیات زیربنایی زمین های واگذارشده طبق ضوابط دستگاه های اجرایی هستند گفت: تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب مجتمع میلاد نور توسط سازندگان آن احداث شده و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نقشی در آن نداشته است.

مدیر آبفای منطقه 6 شهر اصفهان در عین حال از آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای همکاری با سازندگان و مالکان و ساکنان مجتمع میلاد نور خبر داد و گفت: اگر اعتبار 40 میلیارد تومانی مورد نیاز تأمین شود،این شرکت آماده است با اجرای 6 کیلومتر شبکه جمع آوری و انتقال، فاضلاب این مجتمع را به کلکتور اصلی انتقال فاضلاب شهر اصفهان متصل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر