کد خبر: 1056316
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
به همت بنیاد کرامت رضوی؛
عملیات احداث مدرسه 15 کلاسه با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه در شهرستان جوانرود آغاز شد.

به همت بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه و کمک خیرین، کلنگ احداث مدرسه امام رضا(ع) درشهرستان جوانرود بر زمین زده شد.

در حاشیه این مراسم، محمدحسین استادآقا در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم این طرح عمرانی با حمایت و همراهی مسئولان محلی با سرعت قابل قبولی پیش برود و به زودی به ثمر برسد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: در ابتدا مقرر بود این مدرسه با ظرفیت 6 کلاس به بهره‌برداری برسد، اما با همت و همراهی‌های صورت گرفته به 15 کلاس افزایش یافت.

وی با بیان اینکه پس از وقوع زلزله سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی حجم دانش آموزان جوانرود افزایش قابل توجهی پیدا کرد، اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی در استان کرمانشاه نیز مثل دیگر استان‌های کشور در دوران زلزله و کرونا خدمات گسترده‌ای را به مردم عزیز هدیه داده است.

استادآقا کرد: آستان قدس رضوی مسئولیت اجرایی در کشور برعهده ندارد، با این وجود موضوع ارائه خدمات اجتماعی در کشورمان در شمار وظایف این مجموعه معنوی نیز قرار دارد و از طرفی این اقدامات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان قدس است، لذا در استان‌های مختلف اقداماتی را شروع کرده‎ایم که إن شالله در کرمانشاه هم به جز طرح احداث مدرسه، خدمات و اقدامات دیگری را در دست پیگیری داریم.

رستگار یوسفی فرماندار جوانرود نیز با اشاره به تراکم بالای جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان جوانرود به نسبت میانگین استانی گفت: این شهرستان به واسطه ویژگی‌های گردشگری و مهاجرپذیر بودن، در غرب استان مرکزیت بیشتری دارد و به همین دلیل با کمبود فضاهای آموزشی روبروست و مدارس به صورت دو شیفته دایر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به خدمات گستره‌ای که آستان قدس رضوی در اقصی نقاط کشورمان به انجام می‌رساند، طی درخواستی از آستان قدس رضوی برای احداث این مدرسه 15 کلاسه موافقت شد که امروز شاهد آغاز عملیات هستیم.

مرزبان نظری مدیر کل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم ابراز کرد: ساختمان این مدرسه با 15 کلاس با 2 هزار متر زیر بنا در زمینی به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع با کمک خیرین و آستان قدس رضوی احداث خواهد شد. بخش تأمین اعتبار دولتی این طرح نیز از محل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تأمین شده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار