کد خبر: 1056245
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
سرمربی فولاد گفت: سه امتیاز بازی مقابل پیکان برایمان خیلی مهم است و می‌دانیم مقابل آن‌ها چگونه بازی کنیم و چه می‌خواهیم.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: می‌دانیم با تیمی بازی داریم که چند هفته نباخته و شکل و فرمی که بازی می‌کنند را خوب بلدند و خواسته‌هایشان را به خوبی در زمین پیاده می‌کنند. فردا یک بازی تاکتیکی داریم و سه امتیاز بازی برایمان خیلی مهم است و می‌دانیم مقابل پیکان چگونه بازی کنیم و چه می‌خواهیم. امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم. پیکان تیم با برنامه‌ای است و مثل تمام بازی‌ها کار سختی داریم.

او ادامه داد: ما تا روز آخر این رقابت را ادامه می‌دهیم. امسال شرایط سختی داشتیم، اما خداراشکر تا این هفته از رقابت‌ها هنوز در کورس سهمیه هستیم تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم و تمام تلاش‌مان را تا روز آخر خواهیم کرد. تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم، اما هر اتفاقی هم که افتاد به دست خدا می‌سپاریم.

سرمربی فولاد درباره موفقیت فولاد در جام حذفی گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و هر موقع به بازی‌های حذفی رسیدیم درباره‌اش صحبت می‌کنم، اما بازیکنان ما با سپاهان خیلی خوب کار کردند و توانستیم تیم خوب و پر مهره سپاهان را حذف کنیم. این تیم همیشه لیاقتش را نشان داده و بچه‌های ما کار بزرگی کردند، اما جام حذفی تمام شده است و باید به فکر سه دیدار باقی مانده لیگ برتر باشیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار