کد خبر: 1055757
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان :
عباسعلی زارعان گفت: 200سری جهیزیه در مرحله دوم توزیع جهیزیه در سال جاری، در روز ملی ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

   

    به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه نوعروسان در جرقویه سفلی، اظهار داشت: مرحله دوم توزیع هدیه ازدواج نوعروسان، همزمان با سالروز ازدواج دو نور الهی حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا(س) اجرایی شد و 200 نوعروس با مشارکت خیران راهی خانه بخت شدند.

    وی با اشاره به ارزش 5 میلیارد تومانی 200 سری جهیزیه، افزود: هر سری جهیزیه به ارزش 25 میلیون تومان، شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی می باشد که با مشارکت خیران تهیه شده است.

    قائم مقام کمیته امداد اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 441 سری جهیزیه  با مساعدت نیکوکاران تهیه و به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

    زارعان با بیان اینکه در سال گذشته، ازدواج بیش از 2 هزار و 600 مددجوی تحت پوشش با ارائه جهیزیه و کمک هزینه های ازدواج تسهیل شد، ادامه داد: امیدواریم با مساعدت نیکوکاران در سال جاری نیز 2 هزار زوج جوان از مددجویان به خانه بخت روانه شوند.

    وی در این مراسم با مهم برشمردن مقوله ازدواج جوانان مددجو گفت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد ارائه مشاوره پیش از ازدواج، تامین جهیزیه و ارائه تسهیلات مناسب به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد است تا بتوانند راحت تر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

    عباسعلی زارعان در پایان با اظهار اینکه مشارکت حامیان برای ترویج سنت حسنه ازدواج در تشکیل خانواده موثر است، گفت: نیکوکاران می توانند از طریق سایت www.emdad.ir یا با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان برای ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی به رفع مشکل ازدواج زوج های تحت حمایت کمیته امداد اقدام کنند.

 

    

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر