کد خبر: 1055750
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی:
دکترفاطمه مقصودگفت: با تلاش‌های خوب شهرداری بروجرد، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش رویا مردانی  خبرنگار جوان انلاین ، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در جریان افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دو ساله شهرداری بروجرد، در جمع کارکنان، مدیران و معاونین این شهرداری افزود: شهرداری بروجرد از بدهی و گرفتاری، به یک شهرداری برند و موفق تبدیل شده است.

وی با اشاره به خدمات و تلاش‌های شهردار بروجرد اظهار داشت: وی به عنوان یک شهردار توانمند، با استقلال فکری و مستقل در تلاش بوده و بروجرد را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

دکترمقصود  تصریح کرد: در دوسال گذشته علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، تلاش برای ایجاد شهربازی، نهضت آسفالت، بهسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر و بسیاری اقدامات عمرانی انجام شده؛ شهرداری بروجرد از یک شهرداری بدهکار به شهرداری توانمند و پویا تبدیل شده است.

وی قانونمند بودن شهرداری بروجرد و اخذ عوارض به موقع را از دیگر خصوصیات شهرداری دانست و گفت: در کنار این قانونمندی و وصول مطالبات،  تعامل با مردم نیز سرلوحه کار شهرداری و کارکنان آن قرار گرفته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی:با اشاره به اهمیت حمایت از شهرداری توانمند نیز افزود: شورای شهر جای سیاسی کاری نیست و باید شورای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی و یه صورت مشورتی اقدام کند و راه شورای فعلی را ادامه دهد.

دکتر مقصودی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان نیز اضافه کرد: پیگیر قول‌ها و وعده‌های انتخاباتی هستیم و توانسته‌ایم در یکسال گذشته گام‌های مهم و اساسی را در حوزه‌هایی همچون سد آبسرده، آزادراه و راه‌آهن برداریم.

دراداامه شهرداربروجرد نیز گفت: موفقیت‌های شهرداری بروجرد در عرصه‌های مختلف، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم شهرداری و حمایت و همکاری مردم شریف بوده است.

رحیم جافری افزود: در دوسال گذشته علاوه بر اقدامات عمرانی و طرح‌های در دست اجرا، ۱۲۸ میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی، ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وصولی در یکسال، پرداخت ۴۰ میلیارد تومان بدهی به دارایی و تسویه بدهی‌های صندوق بازنشستگی، پیمانکاران، و پرداخت به موقع طلب و حقوق معوقه کارکنان و بازنشستگان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و چابک‌سازی پرسنل توانسته ایم علاوه بر راه اندازی منطقه ۳ شهرداری بروجرد، در حال حاضر سازمان‌های شهرداری به عنوان سازمان‌های درآمدزا تبدیل شده اند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۹ بیش از ۱۲۳ درصد بودجه پیشنهادی محقق شده است تا امروز شرایط برای توسعه شهر بروجرد مهیا شود.

در پایان این نشست، نمایشگاه دستاوردهای دو ساله شهرداری بروجرد با حضور مدیران سازمان‌ها و کارکنان شهرداری و جمعی از مردم قدرشناس بروجرد، به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار