کد خبر: 1055642
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تمامی واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی باید برای فعالیت صنفی خود از اتحادیه های زیربط مجوز و پروانه کسب اخذ کنند.

غلامرضا بابایی اظهار داشت: مطابق قانون تمامی واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی باید برای فعالیت صنفی خود از اتحادیه های زیربط مجوز و پروانه کسب اخذ کنند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: اتحادیه های صنفی موظف به شناسایی و ساماندهی اصناف زیر مجموعه و هم رسته خود می باشند و باید با شناسایی واحد های صنفی بدونه پروانه این واحد ها را ملزم به اخذ پروانه کسب کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: اتحادیه ها باید تا پایان شهریور سال جاری اطلاعات پروانه های کسب صادر شده قدیمی را در سایت ایرانیان اصناف بارگذاری کنند تا در صورت نیاز از این اطلاعات بهره برداری شود.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه ها باید برای آموزش اصناف و آشنایی آنها با قوانین و مقرارات حقوقی مرتبط با فعالیت صنفی جهت جلوگیری از بروز هر گونه تخلف صنفی برگزاری دوره های آموزشی را برای اصناف جدی بگیرند و مطابق قانون نظام صنفی 15 درصد از درآمد های خود را به برگزاری دوره های آموزشی اختصاص دهند.

بابایی اضافه کرد: نحوه عملکرد و رفتار اتحادیه های استانی و شهرستانی توسط اعضای کمیسیون نظارت استان مورد بازرسی و بررسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اعضای اتحادیه با افراد خاطی مطابق قانون و به شدت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر