کد خبر: 1055587
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
مدیر بازرسی ونظارت براصناف مشهد خبرداد
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: صاحب هر نانوایی در مشهد که در ساعات موظفی برای پخت نان اقدام به تعطیلی خودسرانه مغازه‌اش کند سهمیه آرد یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای اش کسر و به نانواهای نزدیک وی در همان منطقه اختصاص می‌یابد.

امیر دلداری  افزود: این امر، مصوبه کارگروه استانی گندم، آرد و نان و اجرای آن الزامی است.

وی اضافه کرد: با این حال شرایط دشوار نانوایی ها قابل درک است و مطالبات آنها در خصوص اصلاح نرخ نان و افزایش سهمیه آرد در نشستهای مختلف از سوی مسوولان در حال بررسی است تا نتیجه مطلوب حاصل شود اما نباید این موضوع بهانه ای برای تعطیلی خودسرانه از سوی نانوایان باشد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نظارتها بر حوزه نانوایی از سوی مدیریت نظارت و بازرسی اصناف مشهد افزایش یافته است و با خاطیان برخورد قانونی می شود لذا نانوایان ملزم به رعایت ساعات پخت خود و رساندن نان به دست مردم هستند.

عمده اصناف از تعطیلی های اجباری کرونایی تبعیت نکردند

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با تایید این موضوع که عمده اصناف مشهد از تعطیلی های اجباری شرایط قرمز کرونایی در این کلانشهر تبعیت نکرده اند گفت: وضعیت اقتصادی صنوف و بازار مطلوب نیست و اصناف به شدت در مضیقه مالی هستند.

دلداری افزود: از سوی دیگر هیچ تخفیفی در هزینه های جانبی اصناف مانند مالیات و بیمه اعمال نشده و حمایت زیادی صورت نگرفته است لذا اصناف نتوانسته اند بیش از این ضرر را متحمل شوند.

وی اظهار داشت: در شرایط کرونایی دیگر تعطیلی صنوف پاسخگو نیست و باید دولتمردان اقدامات خود را معطوف به تسریع در واکسیناسیون کنند و راهی برای رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم بیابند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با این حال گشتهای مشترک اتاق اصناف با سایر دستگاه های نظارتی از شنبه هفته جاری به صورت مستمر صبح و بعد از ظهر در حال انجام است به طوری که تنها در روز گذشته هزار و ۹۳۹ بازرسی از صنوف سطح شهر انجام گرفته، ۱۹ اخطار کتبی و ۹ فرم جریمه تنظیم شده و هفت واحد صنفی نیز مهر و موم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار