کد خبر: 1055434
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی:
مدیر عامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی گفت: بیش از یک سال از شروع ساخت شهرک شهید سلیمانی می گذرد که در این یک سال با مجاهدت های شبانه روزی رکورد ساخت مسکن در استان و حتی در کشور زده شده چراکه هم اکنون پیشرفت پروژه حدودا ۴۰ درصد است

رضایی گفت: بیش از یک سال از شروع ساخت شهرک شهید سلیمانی می گذرد که در این یک سال با مجاهدت های شبانه روزی رکورد ساخت مسکن در استان و حتی در کشور زده شده چراکه هم اکنون پیشرفت پروژه حدودا ۴۰ درصد است

محمدرضا رضایی» مدیر عامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی در اعلام جزئیات روند پروژه شهرک شهید سلیمانی(ره) اراک اظهار داشت: شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در زمان فرماندهی سرلشکر محسن رضایی در سپاه پاسداران و با حضور ایشان در استان مرکزی افتتاح و راه اندازی شد که تاکنون بیش از سه هزار واحد مسکونی برای پرسنل استان مرکزی اعم از پاسدار، ایثارگران و بسیجیان احداث شده و همزمان این شرکت در استان های همدان و لرستان نیز نقش آفرینی کرده است.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که در کشور در طی سال های اخیر وجود داشته در برخی از استان ها شرکت جهاد خانه سازی فعالیت آنها متوقف شد اما در استان مرکزی با توجه به فعالیت ها و عملکرد بسیار خوبی که داشته و همچنین پروژه جدیدی که به تازگی شروع شده توقف فعالیت شرکت از دستور کار خارج شد و استان مرکزی یکی از پنج استان فعال است که شرکت جهاد به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از اولین استان های کشور است که پروژه مسکن پرسنل را شروع کرده و این برگرفته از تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های سردار کریمی فرماندهی محترم سپاه روح الله است که در کنار همه ماموریت ها موضوع مسکن پرسنل را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: پروژه ساخت مسکن پرسنل سپاه پاسداران که مزین به نام زیبای سردار دل ها شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده زمین آن دولتی است که در اختیار قرار گرفته است و ساخت شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی آغاز شد و با این اقدام به طرح ملی مسکن که توسط دولت در حال اجرا است نیز کمک فراوانی شد.

رضایی افزود: همکاری شرکت جهاد خانه سازی با اداره راه و شهرسازی و استانداری برای شروع طرح مسکن ملی بسیار چشمگیر است که در سفر وزیر محترم راه و شهرسازی ایشان از شرکت جهاد خانه سازی به دلیل تعامل و اقدامات جهادی تقدیر ویژه کردند.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن از یکسال گذشته هم برای عموم مردم استان و هم برای پرسنل نیروهای مسلح استان شروع شده و استان مرکزی یکی از استان های برتر در حوزه مسکن پرسنل نیروهای مسلح است.

مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی اضافه کرد: در مجموع ۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای پرسنل سپاه پاسداران در شهرک شهید سلیمانی ساخته می شود و این عزیزان کلیه شرایط طرح اقدام ملی مسکن که شامل فرم "ج" آنها پر نشده، مسکن اولی هستند و تاکنون هیچ مسکنی دریافت نکرده اند و هم عضو صندوق مسکن می باشند و در تعاونی مسکن نیز سرمایه گذاری کرده اند را دارند و لذا هیچ گونه تفاوتی با مردم عادی ندارند.

وی گفت: در مرحله اول ۶۵۰ واحد مسکونی استارت آن زده شده که در این مرحله ۵۰ درصد از فاقدین مسکن در پرسنل سپاه و بسیج پوشش داده می شوند و در مجموع ۱ هزار و ۲۵۰ واحد کل پرسنل نیز پوشش داده خواهند شد.

رضایی تأکید کرد: شرکت جهاد خانه سازی یک شرکت انتفاعی نیست و دنبال سود نمی باشد بلکه سعی شده برای پرسنل تا جایی که می توانیم قیمت ها مناسب تمام شود تا بتوانیم دغدغه به حق مسکن پرسنل را به خوبی محقق کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه گفت: بیش از یک سال از شروع ساخت شهرک شهید سلیمانی می گذرد که در این یک سال با مجاهدت های شبانه روزی رکورد ساخت مسکن در استان و حتی در کشور زده شده چراکه هم اکنون پیشرفت پروژه حدودا ۴۰ درصد است که نشان از تلاش های شبانه روزی همه افراد دخیل در پروژه دارد و اهل فن می دانند پیشرفت ۴۰ درصدی در یکسال نشان از موفقیت بزرگ است.

مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی افزود: یک اقدام ابتکاری که در پروژه شهید سلیمانی در حال انجام است مهندسین ناظر پروژه خود از ذینفعان پروژه هستند که این کار قطعا در روند پیشرفت و کیفیت ساخت تأثیر زیادی خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری های انجام شده شبکه آب و فاضلاب شهرک متصل شده و برق مجموعه نیز در طی تعامل با وزارت نیرو در برنامه های سال ۱۴۰۰ آنها در دستور کار قرار گرفته و این بسیار امیدبخش است.

رضایی خاطر نشان کرد: کلیه استانداردهای لازم در شهرک شهید سلیمانی با دقت و حساسیت ویژه ای دنبال می شود و کلیه امکانات از جمله مسجد، مدرسه، مرکز خرید، فضای سبز، پارک، ساختمان اداری و مجموعه های فرهنگی و ورزشی در آن تعبیه شده که هر آپارتمان ۸ طبقه که ۶ طبقه آن مسکونی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر