کد خبر: 1055431
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
رئیس کمیسیون قضایی مجلس تأ‌کید کرد

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد که باید با افرادی که در زمان مسئولیت خود تخلف یا ترک فعل داشته‌اند و مسبب وضع فعلی هستند، برخورد قانونی شود.
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه دولت آینده کار سختی برای رفع مشکلات در پیش دارد، گفت: وضعیت کشور به ویژه از لحاظ بودجه‌ای و اقتصادی خوب نیست و دولت بعدی کار بسیار سختی برای رفع مشکلات مردم دارد. وی بیان کرد: تورم شدید، نقدینگی سرگردان، کسری بودجه بسیار زیاد، گرانی مسکن و قیمت بالای بسیاری از کالا‌های اساسی فقط بخشی از مشکلات فعلی کشور است که دولت سیزدهم با این شرایط سخت، باید کار خود را آغاز کند، البته در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی هم مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که دولت آینده در کنار کار سختی که برای ساماندهی اوضاع اقتصادی بر دوش دارد، باید راهکار‌هایی را هم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کشور در نظر گیرد.
نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت سیزدهم حتماً باید یک کابینه انقلابی، متعهد، متخصص، با انگیزه و متشکل از نیرو‌های جوان و باتجربه تشکیل دهد تا آنان راهکار‌هایی را برای برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور در نظر گیرند و در عمل هم اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.
غضنفرآبادی با تأکید بر ضرورت برخورد با افرادی که با عملکرد ضعیف خود منجر به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شدند، گفت: باید با افرادی که در زمان مسئولیت خود تخلف یا ترک فعل داشته‌اند و مسبب وضعیت فعلی هستند و باعث مشکلات زیادی برای کشور شدند، برخورد قانونی شود.
وی با بیان اینکه کابینه دولت آینده باید متشکل از افرادی دلسوز، متعهد و مردمی باشد، افزود: دولتمردان آینده باید برای خدمت‌رسانی به مردم وقت بگذارند و به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. حتماً باید روحیه انقلابی و کار جهادی در دولتمردان وجود داشته باشد چراکه مشکلات کشور بسیار زیاد است و با چند ساعت و چند روز نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار