کد خبر: 1055195
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
هفته بیست و هفتم لیگ برتر
هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حالی دیروز پیگیری شد که با برد پرسپولیس و سپاهان رقابت در صدر جدول حساس‌تر از قبل شد.
مرضیه رضاسلطانی
به گزارش جوان آنلاین دیروز ۵ بازی در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد سایپا با ۲ گل از استقلال شکست خورد. تراکتور یک بر صفر از سد گل گهر گذشت. شاگردان نوکیا با پیروزی پر گل ۴ بر یک صنعت نفت را شکست داد و پرسپولیس هم آلومینیوم را برد و در آخرین دیدار فولاد با یک گل ماشین سازی را شکست داد.

سایپا ۰ – ۲ استقلال
در اولین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سایپا در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر به سود آبی‌پوشان پایان یافت. دو گل این بازی را ارسلان مطهری در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. با این نتیجه استقلال با ۵۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند و سایپا با ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول ماندنی شد.

تراکتورسازی ۱ – ۰ گل گهر
در دیگر بازی دیروز تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان در ورزشگاه سردار قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که با پیروزی میزبان با یک گل همراه بود. محمد عباس زاده (۹۶) در ثانیه‌های پایانی بازی تک گل این دیدار را برای تراکتور به ثمر رساند. این پیروزی باعث شد تا شاگردان فیروز کریمی با ۳۹ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کنند. گل گهر هم با ۳۸ در رده پنجم ایستاد. با این شکست شاگردان قلعه نویی شانس آسیایی شدن خود را کمتر کردند.

سپاهان ۴ – ۱ صنعت نفت
اما یکی از دیدار‌های هفته بیست و هفتم که بسیار پر گل بود در اصفهان رخ داد. سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در حالی که میزبان صنعت نفت بود توانست ۴ بر یک به پیروزی برسد. سجاد شهباززاده در دقیقه ۵ گل نخست سپاهان را به ثمر رساند و در دقیقه ۳۵ سیدمحمدحسینی با شوتی تماشایی گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری زردپوشان به پایان برسد. در نیمه دوم رضا خالقی فر روی اشتباه مدافع حریف در دقیقه ۷۱ یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما در ادامه این سپاهان بود که بازهم روی درخشش سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۳ به گل سوم رسید و عزت پورقاز ۹۵ گل چهارم زردپوشان را به ثمر رساند. سپاهان با این پیروزی ۵۶ امتیازی شد و در فاصله دو امتیازی با پرسپولیس همچنان در تعقیب این تیم است.
 
پرسپولیس ۲ – ۰ آلومینیوم
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به پنجمین قهرمانی هر بازی اش حکم فینال را دارد توانست با پیروزی برابر آلومینیوم موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند. این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شهریار مغانلو (۲۳) و مهدی ترابی (۳۴) برای پرسپولیس گلزنی کردند.
 
فولاد ۱ – ۰ ماشین سازی.
اما در آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتردیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ماشین سازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز برگزار شد که این دیدار در پایان با تک گل میزبان به پایان رسید. محمد آبشک برای فولاد گلزنی کرد. شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۳۹ امتیازی شدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرند. ماشین سازی نیز با این شکست ۱۴ امتیازی ماند تا در قعر جدول جا خوش کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار