کد خبر: 1055067
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در روزهای گرم تابستان که دغدغه کم آبی و قطعی مکرر برق مردم را رنج می‌دهد با همکاری سپاه، بسیج و شرکت آب و فاضلاب قرارگاه نهضت آبرسانی سیار در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا نعمت سلطانی با قدردانی از ورود جهاد گونه سپاه و بسیج برای کمک به آبرسانی به روستاها و جامعه عشایری اظهار کرد: ما از ظرفیت تانکرهای سپاه و بسیج و مجموعه امور عشایری استفاده می‌کنیم تا در این روزهای گرم سال آبرسانی سیار به روستاها و برخی از شهرهای دارای تنش آبی به انجام برسد.

وی تصریح کرد: به صورت معمول آبرسانی سیار به ۱۲۲ روستا انجام می‌شد که به دنبال خشک شدن منابع آب روستایی اعم از چاه‌ها، چشمه‌ها و قنات‌ها آبرسانی سیار به ۲۴۵ روستا با تانکر در حال انجام است.

وی گفت: با راه‌اندازی قرارگاه نهضت آبرسانی در سطح استان هماهنگی لازم برای سرعت دادن به این روند آبرسانی سیار انجام می‌شود تا از اول صبح تا آخر شب رانندگان ناوگان آبرسانی سیار بتوانند به مناطق مختلف آب مورد نیاز را رسانده و تحویل دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: آب و فاضلاب استان تلاش می‌کند تا در کنار کاستن از تنش آبرسانی به مناطق روستایی و شهری از ظرفیت تأسیسات خود به ویژه تصفیه‌خانه‌ها برای آبرسانی به روستاهای دارای لوله‌کشی نیز استفاده کند.

نعمت سلطانی به بروز حوادث احتمالی در مناطق شهری در بخش آبرسانی اشاره کرد و ادامه داد: حوادثی نظیر شکستن شیر ورودی به تصفیه‌خانه سد یامچی غیرقابل پیش‌بینی است و ما سعی کردیم برای شهروندان مناطق مختلف اردبیل آبرسانی سیار و یا توزیع آب‌های بسته‌بندی را انجام دهیم که در چنین مواقعی در این قرارگاه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

در این مراسم معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز به ورود سپاه و بسیج به نهضت آبرسانی سیار در روزهای گرم تابستان اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه حضرت عباس (ع) استان در حوزه‌های مختلف اعم از آبرسانی، تأمین برق سیار روستاییان و عشایر و مهار بیماری کرونا در کنار ساکنان مناطق محروم است.

هاشمی تصریح کرد: در قالب این قرارگاه سعی خواهیم کرد تا سرعت آبرسانی به روستاها و جامعه عشایری را با همکاری رانندگان و جهادگران سپاهی و بسیجی انجام داده و به نوعی رضایت ساکنان مناطق مختلف را فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر