کد خبر: 1054568
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
قادری با بیان اینکه مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب باید یکپارچه شود، گفت:اگر قانون اجرا شود، ما شاهد تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب خواهیم بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرئوف قادری، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل شدن نمایشگاه شهر آفتاب، اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات شهر تهران طی ۱۵ سال اخیر ترافیک و آلودگی زیست محیطی به شمار می‌رود که هزینه‌های سنگین مادی و معنوی بر مردم تحمیل می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب تصریح کرد: یکی از علت‌های ایجاد ترافیک در معابر شهری برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در داخل شهر تهران است که به همین منظور در سال ۸۳ طرحی توسط شورای دوم شهر تهران برای انتقال نمایشگاه از داخل تهران به حومه پایتخت تصویب شد که متاسفانه این مصوبه بعد از گذشت سال‌ها هنوز مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب افزود: فاز اول مجموعه شهر آفتاب با اعتبارات درون سازمانی ساخته می‌شود، از طرفی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران وظیفه جذب سرمایه گذاری این نمایشگاه را بر عهده می‌گیرد، اما متاسفانه تاکنون شاهد خروجی مناسب در حوزه جذب سرمایه نبودیم.

قادری با اشاره به لایحه اخیر شورای شهر مبنی بر جذب سرمایه گذار برای پروژه شهر آفتاب، بیان کرد: این لایحه انگیزه جدیدی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است و آن‌ها نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند. از طرف دیگر گره تکمیل نشدن این پروژه آن است که متولی آن ۲ سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و شرکت بهره برداری نمایشگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب باید یکپارچه شود، یادآور شد: اگر قانون اجرا شود، ما شاهد تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب خواهیم بود، ما باید به بخش خصوصی اعتماد داشته باشیم و امیدواریم تکمیل این نمایشگاه در دستور کار جدی دولت سیزدهم باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار