کد خبر: 1054535
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
اعتراض به قطعی برق در شبکه‌های اجتماعی
قطعی‌های مکرر برق در مناطق مختلف کشور صدای کاربران شبکه‌های اجتماعی را درآورده است. آن‌ها از قطعی‌های مکرر برق و به‌خصوص عدم پایبندی به جدول خاموشی‌های احتمالی گلایه دارند و آن را موجب مختل شدن برنامه روزانه‌شان عنوان می‌کنند.

سرویس جوان آنلاین: قطعی‌های مکرر برق در مناطق مختلف کشور صدای کاربران شبکه‌های اجتماعی را درآورده است. آن‌ها از قطعی‌های مکرر برق و به‌خصوص عدم پایبندی به جدول خاموشی‌های احتمالی گلایه دارند و آن را موجب مختل شدن برنامه روزانه‌شان عنوان می‌کنند. قطعی برق بی‌برنامه حتی صدای رئیس مجلس را نیز درآورد و محمدباقر قالیباف در توئیتی اعتراض خود را بیان داشت. کاربران در توئیت‌های مختلف از نگرانی‌های خود به خصوص برای بیماران نیازمند دستگاه اکسیژن نوشتند. برخی کاربران نیز از ابتکارات و راه‌حل‌های مدیریت منزل در زمان خاموشی نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران آمده است.

محمدباقر قالیباف:
قطعی مکرر برق در سراسر کشور و مختل شدن زندگی و کسب‌وکار مردم، نیازمند تدبیر و مدیریت است؛ اگر افزایش مصرف و مازاد تقاضا به هر دلیلی در کوتاه‌مدت جبران نمی‌شود، لااقل به برنامه اعلام‌شده خاموشی‌ها پایبند باشید تا مردم بتوانند مشکلات را تدبیر کنند. مردم از این همه بی‌برنامگی کلافه شده‌اند.
احمد نظام‌زاده:
دولت جناب روحانی اگر در این هشت سال دنبال وظایف ذاتی خود بود و همه مشکلات را به برجام گره نزده و همه چیز را معطل آن نکرده بود، امروز در این گرمای طاقت‌فرسا شاهد قطعی هر روزه آب و برق نبودیم. این تنها بخش کوچکی از خسارات بی‌شمار معطلی‌های برجام و انتظار برای چیدن گلابی‌های آن است.
محمدصادق علیزاده:
تدبیر و امید قرار بود مشکل بارش ابر‌های باران‌زا رو حل کنه ولی رسیدیم به خاموشی‌های بدون برنامه بدون اطلاع قبلی!
مهدی یوسفی:
امروز دوبار برق خونه رفت و دو تا ضد حال خوردم؛ امتحانم رو میخواستم بدم مجبور شدم با گوشی امتحان بدم و از خونه میخواستم بیام بیرون در پارکینگ باز نمی‌شد.
یاسر عرب:
قطعی برق در شرایط فعلی امری طبیعی است! اما چرا وزارت نیرو و رسانه‌های رسمی از تولید یک «جدول خاموشی ساده و همه فهم» و راهکار‌های اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها در بستر دولت الکترونیک عاجز هستند؟ پاسخ به این سؤال برای من از قطعی برق مهم‌تر است!
مهدی عرب صادقی:‌
می‌گویند مصرف رشد داشته است! اما ما می‌گوییم چرا احداث ظرفیت تولید متوقف شده است! چرا به برنامه ششم عمل نکردید؟ شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی چه می‌کند؟ پاسخ: معاهده پاریس و سوء تدبیر!
مرسده جوان:
دولت باید پاسخگوی وضعیت نابسامان قطعی برق باشد! ضرر و زیان قطعی‌های پی در پی برق، به از کار افتادن لوازم خانگی محدود نمی‌شود! روحانی متشکریم!
مصطفی وثوق‌کیا:
ما اکثر اوقات تو خونه فقط مهتابی روشن می‌کنیم اونم کم مصرف، کلاً سه تا هست. امشب یکیش رو هم خاموش کردیم جهت صرفه‌جویی باشد تا کمکی به صنعت برق کشور کرده باشیم. #برق_نداریم
فرشته صادقی:
ما تصمیم گرفتیم عملی اقدام کنیم. توی دستشویی‌ها شمع، کبریت و شیشه‌های آب گذاشتیم. یک تلفن عادی که بیسیم نباشد آوردیم که برق رفت تلفن قطع نشود. من پاوربانک، مودم و لپ‌تاپ را شارژ کرده‌ام و نهایتاً برق‌که رفت می‌زنم بیرون پیاده‌روی.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
1
1
اخوی جدول خاموشی بدی کل سیم های برق ناحیه رو پایین میکشن می برن. کابلهای فشارقوی رو طناب میندازن با نیسان میکشن پایین. ترانس برق رو میبرن. دکل ایرانسل رو می دزدن. بازم بگم. بگم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
احسنت
وقتی میگه چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید منظورش این است ها!
ناشناس
| Germany
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دقیقاااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
1
بابا چه کسی جدول منتشر بکنه
اون بالا هر کسی داره جل و پلاس خودشو جمع میکنه تا در این یک ماه پایانی تا میتونه بچاپه
باور کنید برقها خودشون قطع و وصل میشوند اون بالا هم کسی به کسی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
مهدی عرب صادقی:‌
می‌گویند مصرف رشد داشته است! اما ما می‌گوییم چرا احداث ظرفیت تولید متوقف شده است! چرا به برنامه ششم عمل نکردید؟ شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی چه می‌کند؟ پاسخ: معاهده پاریس و سوء تدبیر!
دقیقا سوء تدبیر و از روی عمد و آگاهی کامل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار