کد خبر: 1054512
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
دوومیدانی کار پارالمپیکی در رشته پرش طول گفت: برای کسب مجوز ورود به بازی‌های پارالمپیک هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم.
امیر خسروانی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: برای حضور در پارالمپیک توکیو از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تا به امروز بدون وقفه تمرین می‌کردم تا مجوز ورود به بازی‌های پارالمپیک را در پرش طول کسب کنم. البته، چون از هیچ جا تحت حمایت نبودم برای پیگیری تمرینات حرفه ای، تهیه مکمل و تامین خرج و مخارج خود تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ام که بیشتر آن وام بانکی و بدهی از جا‌های مختلف است.
وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکو در توکیو هستید، خاطرنشان کرد: آخرین رکورد من در پرش طول ۷ متر و ۲۱ سانتی متر است، تلاشم بر این است که این رکورد را تا زمان اعزام به توکیو ارتقاء دهم و با آمادگی خوبی در بازی‌های پارالمپیک حضور پیدا کنم.

این دوومیدانی‌کار پارالمپیکی همچنین در ارزیابی از وضعیت تمرینات خود گفت: در حال حاضر با حمایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان اردوی خوبی را در بندر ترکمن داریم و شرایط از نظر امکانات و تجهیزات راضی کننده است.

وی در پایان با بیان این که هنوز هیچ حقوقی از کمیته ملی پارالمپیک دریافت نکرده‌ام، افزود: برای آماده سازی خود هر ماه ۵ میلیون تومان هزینه مکمل می‌کنم و شرایط سختی را دارم، امیدوارم که زودتر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار بگیرم تا بدون دغدغه تمرینات خود را تا زمان اعزام به توکیو پیگیری کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار