کد خبر: 1054476
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۵۰ کیلومتر توسعه بزرگراه‌ها در سطح استان اردبیل در حال انجام است و تمهیدات لازم برای تکمیل ۶۰ کیلومتر بزرگراه نیز در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید میدانی از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توسعه بزرگراه‌های استان با سرعت خوبی در حال اجراست و به همین منظور در سال‌های گذشته در حوزه راه شاهد پیشرفت و تحولات عظیمی هستیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 350 کیلومتر توسعه بزرگراه‌ها در سطح استان اردبیل در حال انجام است، بیان کرد: امسال نیز تمهیدات لازم برای تکمیل 60 کیلومتر بزرگراه و راه‌اندازی کامل محور شریانی اردبیل - مشگین‌شهر در نظر گرفته شده تا ارتقای ایمنی در ترددهای مسیر پرترافیک استان را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های جدی و هدفتگی جذب منابع و فاینانس بانک‌ها برای برطرف‌سازی مطالبات مردم در همه حوزه‌ها در دستور کار است و درصدد هستیم با تحقق اهداف مورد نظر برای جهش راهسازی استان از استان‌های دیگر پیشی گرفته و با پیگیری‌های به عمل آمده استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

بهنامجو تصریح کرد: طرح‌های راهسازی با اولویت چهار خطه‌سازی راه‌های مواصلاتی استان در حال اجراست و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: اموال و دارایی‌های دولت با رویکرد کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به پروژه‌ها تزریق می‌شود و تمام ادارات موظف هستند تا اموال و دارایی‌های مازاد خود را به فروش گذاشته و از این محل به تکمیل طرح های نیمه تمام کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر