کد خبر: 1054455
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبرداد
صورت های مالی سال ۱۳۹۹ شرکت گاز خراسان رضوی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام به تصویب رسید.

حسن افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گاز استان در ابتدای این جلسه که ظهر روز چهارشنبه  9 تیرماه 1400 در محل سالن جلسات شرکت ملی گاز ایران به ریاست حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد، گزارش عملکرد این شرکت را در بخش های مختلف و بر اساس فرمت های تعیین شده امور مجامع شرکت ملی گاز ایران ارائه کرد.

در این ارائه، وضعیت شرکت گاز خراسان رضوی در بخش های مختلف شامل وضعیت نیروی انسانی، شاخص های عملکردی و بهره وری، میزان تحقق برنامه ها و بودجه مصوب سالیانه شرکت مطرح شد و در ادامه هر یک از اعضاء نسبت به طرح سوالات و موضوعات مدنظر اقدام و مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی نیز به پاسخگوی به موارد مطرح شده پرداخت.

در ادامه جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و مراتب تایید صورت های مالی به‌صورت غیر مشروط و به نحو مطلوب اعلام شد.

 در پایان جلسه، رییس و اعضاء مجمع طی سخنانی از اقدامات قابل توجه و فعالیت های شاخص شرکت گاز استان خراسان رضوی در تحقق کامل برنامه های تدوین شده و همچنین اقدامات قابل توجه کارکنان خدوم شرکت گاز خراسان رضوی برای تکمیل گازرسانی در شهر زاهدان تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار