کد خبر: 1054283
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
مدیرعامل شهرک صنعتی ماهدشت کرج خبرداد
مدیر عامل شهرک صنعتی علم و فناوری خوارزمی ماهدشت کرج گفت که با ورود جدی دستگاه قضایی مقرر شده که مشکل معارضان این شهرک و کسانی که تعرضی نسبت به این شهرک دارند، حل و فصل شود.

میثم نیک نژادی اظهار داشت : قرار است با عوامل جهت دهنده به موضوعاتی که مخل تولید شهرک صنعتی ماهدشت است و برنامه های تولید را دچار مشکل می کند برخورد قانونی می شود.
وی اضافه کرد : امیدواریم که با این تصمیم اقدام خوبی در جهت رفع موانع تولید در این شهرک برداشته شود.

نیک نژادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات صورت گرفته در شهرک صنعتی ماهدشت از سال ٩٧ و همزمان با دریافت پروانه بهره برداری اظهار داشت: بیش از یک هزار و ٩٠٠ شغل در شهرک به صورت مستقیم ایجاد شده که با توسعه زیر ساخت ها تبدیل به یکی از فرصت های مناسب سرمایه گذاری در سال های آینده در استان البرز خواهد شد.
وی ادامه داد: با تعامل های صورت گرفته و رفع موانع و پشتیبانی ها این مسیر کار و فعالیت جهادی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

شهرک صنعتی غیر دولتی ماهدشت در استان البرز به عنوان قطب تولید آرد کشور در سال ۹۷ مجوز پروانه بهره برداری آن صادر شده است.

این شهرک نزدیک ترین شهرک صنعتی به فرودگاه بین المللی پیام و تنها شهرک همجوار با سه استان تهران، مرکزی و قزوین است که در جنوب کرج واقع شده است.

استان البرز دارای ۱۳ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی است و در مجموع سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و سایر مناطق استان با اشتغالزایی حدود ۱۲۰ هزار نفر فعال هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار