کد خبر: 1053979
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر در کشور برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۱۲۷ نفر جان خود را از دست دادند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۸۲ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۸۵۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۶۷ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۱۹۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۴ هزار و ۱۹۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۸۴۵ مبتلا رسیده است. تاکنون ۶۲۰ هزار و ۲۴۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۸ هزار و ۸۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۶۳۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۳۹۹ هزار و ۴۷۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۵ هزار و ۸۵۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۶۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۱۸ هزار و ۲۴۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، روسیه، ترکیه، انگلیس و آرژانتین نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۰۱، ۵ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۵۹۹، ۵ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۵۲، ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۹۰۷ و ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۳۷۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۴ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۹۰۹ مبتلا و کلمبیا نیز با ۴ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۹۸۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۲۹ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۱۸، ۲۹ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۸۸ و ۱۶ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار