کد خبر: 1053679
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به خدمات شهید بهشتی به انقلاب اسلامی، گفت: شهادت آیت‌الله بهشتی خسارت جبران ‌ناپذیری به کشور تحمیل کرد.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهید بهشتی ، اظهار کرد: بمب ‌گذاری در ساختمان حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی، اتفاق مهمی است که خسارت جبران ‌ناپذیری را برای کشور تحمیل کرد.

وی با بیان این‌که این حادثه، برای نابودی هر نظامی کفایت می کرد، افزود: رهبری بی ‌بدیل و داهیانه امام خمینی و حمایت همه جانبه مردم فهیم و دشمن ‌شناس ایران اسلامی، مانع نابودی نظام جمهوری اسلامی شد و خللی در کشور ایجاد نکرد.

اسکندری با تاکید بر این‌که آمریکا عامل اصلی حادثه هفتم تیر بود، خاطرنشان کرد: آمریکا سال‌های بسیاری است که توطئه‌هایی علیه ایران انجام داده و یکی از این اقدامات، سوءقصد به وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی بود اما خداوند متعال نظر به حفظ این شخصیت بزرگ داشت تا ایشان بعد از رحلت امام خمینی، با رهبری‌ خود بتواند انقلاب اسلامی را حفظ و هدایت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های مجمع نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادهای استانی برای هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت: اهداف‌ برگزاری این برنامه‌های متعدد و متنوع، تبیین افکار عمومی نسبت به مدعیان دروغین حقوق بشر و بزرگداشت و تکریم شهدای اسلام است.

اسکندری افزود: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، برگزاری نشست‌های مختلف در پایگاه‌های مقاومت توسط سپاه عاشورا، برگزاری جلسات مختلف در خصوص تبیین جنایات آمریکا از سوی رابطین دادگستری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در شهرستان‌ها، نشست تخصصی برای بانوان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده برای هفته حقوق بشر آمریکایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر