کد خبر: 1053281
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
مدیر شبکه شاد گفت‌: آموزش و پرورش باید درصدد حفظ و ارتقا ظرفیت‌های شبکه شاد حتی پس از کرونا باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نیلوفر شرفی مدیر شبکه شاد، در مورد ادامه فعالیت شبکه شاد در سال تحصیلی جدید گفت: فعالیت شبکه شاد در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت هرچند آموزش وپرورش برای حضوری شدن آموزش تمام تلاش خود را خواهد کرد. چرا که غیر حضوری شدن آموزش در بسیاری از کشور‌ها عواقبی را متوجه دانش آموزان، خانواده‌ها و همچنین نظام تعلیم وتربیت کرده است.

شرفی گفت: با توجه به حضوری شدن آموزش در بسیاری از کشور‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمایل ما هم رفتن به سمت شیوه حضوری آموزش است.

شبکه شاد به عنوان ابزار مکمل آموزش

وی در مورد ادامه فعالیت شبکه شاد گفت: آموزش و پرورش مایل هست که حتی بعد از کرونا هم شاد رو به عنوان ابزار مکمل در آموزش‌ها حفظ کند و از ظرفیت آن برای توسعه ابعاد تعلیم و تربیت استفاده کند. چرا که این ظرفیت مفیدی که ایجاد شده است منجر به آشنایی تمام اعضای چرخه تعلیم و تربیت با فرآیند‌های آموزش مجازی شده است.

شبکه شاد ابزاری جهت ارتقا کیفیت آموزش

شرفی در این مورد که با استفاده از این ظرفیت در اختیار، می‌توان کیفیت آموزش را هم ارتقا داد گفت: از ظرفیت ایجاد شده برای حرکت به سمت شیوه آموزش ترکیبی و ارتقا کیفیت آموزش می‌توان استفاده کرد. از این جهت ما بدنبال ارتقا ظرفیت‌های شاد هستیم تا هم برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان و هم برای سال آینده بتوانیم از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کنیم.

وی در مورد قابلیت‌های ویژه این شبکه گفت: علاوه بر مواردی که بحث آن شد، شبکه شاد قابلیت‌هایی را همچون امکان اطلاع رسانی در سطح وسیع را در اختیار خانواده آموزش و پرورش قرر می‌دهد. از طرفی امکان برگزاری جلسات ملی و محلی در آن فراهم است که تا پیش از این پر هزینه بود.

وی افزود:این شبکه بستر مناسبی را برای رده‌های سنی کودک و نوجوان در اختیار ما قرار می‌دهد به همین جهت آموزش و پرورش باید در صدد حفظ این ظرفیت و ارتقا قابلیت‌های آن باشد.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش پیش‌تر گفته بود: با واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه، از مهر ۱۴۰۰ آموزش مدارس حضوری خواهد بود.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار