کد خبر: 1053267
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران تا پایان ماه می ۲۰۲۱، ۲۰.۷۳ مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را به ۱۳۲ از میان ۱۷۵ کشور می‌رساند و نسبت به ماه گذشته میلادی، چهار پله رشد کرده است.
سرعت اینترنت از مواردی است که همواره برای کاربران دغدغه بوده و یکی از فاکتور‌های کیفی خدمات اینترنتی محسوب می‌شود و وب‌سایت Speedtest شاخص‌های جهانی اینترنت را در کشور‌ها بررسی می‌کند.

بر این اساس تا ماه ژانویه ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۴۶.۷۴ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۴۹ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۳۷ میلی‌ثانیه بود. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۹۶.۹۸ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۱.۲۸ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۲۰ میلی‌ثانیه بود.

طبق آخرین آمار منتشرشده در اسپیدتست، تا ماه می‌سال ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۵۴.۵۳ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۶۳ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۳۷ میلی‌ثانیه است. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۱۰۵.۱۵ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۵.۹۵ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۱۹ میلی‌ثانیه است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار