کد خبر: 1053253
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
تبلیغ هله هوله و تنقلات در شبکه‌های تلویزیونی انگلیس با محدودیت‌هایی مواجه خواهد شد و این محدودیت‌های تلویزیونی پس از آن اعمال می‌شود که نخست‌وزیر این کشور، مقابله با چاقی که بیش از یک چهارم بزرگسالان در انگلیس را تحت تأثیر قرار داده، در اولویت برنامه‌های دولتش گذاشت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دولت انگلیس تایید کرد قرار است ممنوعیتی برای تبلیغات هله هوله و تنقلات قبل از ساعت ۹ شب در تلویزیون وضع کند و همچنین محدودیت‌های تبلیغات آنلاین این غذا‌ها را نیز تشدید کند.

این محدودیت‌ها شامل تبلیغات با ارزش غذایی پایین مانند شکلات، همبرگر، نوشابه، کیک، شیرینی، بستنی، بیسکویت، آب شیرین، ترد، چیپس و پیتزا است.

این قوانین که تبلیغ محصولات غذاییِ سرشار از چربی، نمک و شکر (HFSS) را ممنوع می‌کند برای تبلیغات شرکت‌هایی که کمتر از ۲۵۰ کارمند دارند اعمال نخواهد شد.

تشدید محدودیت‌های آنلاین نیز به این معنا است که تبلیغات در سایت‌هایی مثل فیس بوک و گوگل توسط نشان‌های تجاری بزرگ ممنوع می‌شود، اما این شرکت‌ها می‌توانند به تبلیغات و بازاریابی در وب‌سایت‌ها و حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهند.

به گزارش ایندیپندنت، کارشناسان بهداشتی می‌گویند اضافه وزن ناشی کاهش تحرک در دوران همه‌گیری کرونا، باعث افزایش بیماری‌های مزمن خواهد شد. به علاوه باشگاه‌های ورزشی در این کشور برای مدت‌های طولانی تعطیل بودند و ورزش‌های گروهی هم در طول دوران قرنطینه ممنوع بود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار