کد خبر: 1053136
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
رییس خانه فرهنگ آب شرکت آبفای استان اصفهان :
وبینار آموزشی "مدیریت مصرف بهینه آب" همزمان با هفته صرفه جویی، با همکاری روابط عمومی و مشاور امور بانوان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،هفته اول تیرماه، هفته مدیریت مصرف بهینه آب و برق، نام گذاری شده و روز یکم تیرماه با عنوان مدیریت مصرف آب، برق و خانواده است، با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است.

بر این اساس، وبینار آموزشی با موضوع " نقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب به همراه راهکارهای رفتاری و ابزاری برگزار شد و بیش از 300 نفر از نمایندگان بانوان در دستگاه های اجرایی، نمایندگان بانوان در محلات، سمن های بانوان و بانوان عضو فرهنگسراهای شهرداری اصفهان، در این وبینار شرکت کردند.

رییس خانه فرهنگ آب شرکت آبفای استان اصفهان و مدرس این وبینار با اشاره به نقش مهم زنان در اداره امور خانواده، گفت: پرورش نسل آینده و تربیت فرزندان بر عهده زنان است و در واقع آنان عامل اصلی انتقال فرهنگ در زمینه مصرف درست آب به نسل های آینده هستند.

زهره تشیعی افزود: زنان به دلیل آن که در منزل بیشتر از اعضای دیگر خانواده با آب سر و کار دارند، می توانند مجری تغییر فرهنگ مصرف آب در جامعه باشند و آنان می تواند مصرف آب را میدریت کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر