کد خبر: 1053038
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به تازه‌ترین سخنان روحانی در رفع تحریم‌ها
دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور، روز‌ گذشته بار دیگر پس از هشت سال اعلام کرد: «امروز اختیارات داده شود همین امروز تحریم برداشته می‌شود‌». این در حالی است که هفته گذشته و‌ پس از آنی که ایران توانست به‌رغم همه مشکلات و‌ تحریم‌های ظالمانه امریکا به واکسن کرونا دست یابد و وارد فاز تزریق شود، امریکا اعلام کرد تحریم‌های مربوط به کرونا را حذف خواهد کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق در کنار حرف‌های تازه روحانی واکنش نشان دادند و از وی خواستند حداقل در ماه‌های پایانی از ایده سوخته خود دست بردارد و از رفع تحریم‌های کرونا که از بابت پیشرفت ایران و مقاومت حاصل شد درس بگیرد

دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور، روز‌ گذشته بار دیگر پس از هشت سال اعلام کرد: «امروز اختیارات داده شود همین امروز تحریم برداشته می‌شود‌». این در حالی است که هفته گذشته و‌ پس از آنی که ایران توانست به‌رغم همه مشکلات و‌ تحریم‌های ظالمانه امریکا به واکسن کرونا دست یابد و وارد فاز تزریق شود، امریکا اعلام کرد تحریم‌های مربوط به کرونا را حذف خواهد کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق در کنار حرف‌های تازه روحانی واکنش نشان دادند و از وی خواستند حداقل در ماه‌های پایانی از ایده سوخته خود دست بردارد و از رفع تحریم‌های کرونا که از بابت پیشرفت ایران و مقاومت حاصل شد درس بگیرد. کاربران تأکید کردند حذف تحریم واکسن کرونا تنها به دلیل پیشرفت‌های ایران بود که عملاً تحریم را خنثی کرده بود. در ادامه بخش‌‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص بخوانید.

رضا صداقت:
‏در مواجهه با ‎تحریم‌‌ها سه کار می‌شود کرد: لغو تحریم، دور زدن تحریم و بی‌اثر کردن تحریم. لغو به دشمن بستگی داره و انجام‌ نخواهد شد. دور زدن راه‌حل تسکینی است. باید به بی‌اثر کردن تحریم‌ها پرداخت. دشمن از تحریم بنزین و کرونا انصراف داد چون خودکفا شدیم. راه‌حل در داخل کشور است.
سیدمحمدصادق موسوی:
‏ولی خب خستگی زیادی هم داره هشت سال کشور رو تعطیل کنی تا امریکا بهت لبخند بزنه آخر کار هم نه اوباما نه ترامپ نه بایدن برات لبخند که نزدن هیچ کلی هم تحریم کردن کشورت رو. خسته نباشید جناب روحانی.
شهریوردخت نسیمی:
تمامی اون تحریم‌ها که سال ۹۴ بالمره لغو می‌کردی چی شد؟ یا نه اون تحریم‌های سال ۹۲ که برمی‌داشتی کجاست؟ مگه تحریمی هم مونده که تازه با ایشالا ماشالا از لغو قریب‌الوقوعش حرف می‌زنی؟
عبدالله گنجی:
روحانی (تیر۹۴): تمام تحریم‌‌ها در دی ۹۴ بالمره لغو می‌شود. روحانی (خرداد۱۴۰۰): به زودی تحریم‌‌ها برداشته خواهد شد. ان‌شاءالله حرف روحانی محقق شود. اما یک تفاوت با سال 94 وجود دارد. رسانه‌های همسو با دولت دیگر از صبح بدون تحریم و تضمین امضا و... تیتر نمی‌زنند. روحانی در این باره تنهاست.
حجت نیکی‌ملکی:
تحریم‌های امریکا چگونه بی‌اثر می‌شود؟ 9 دی آغاز کارآزمایی بالینی واکسن برکت؛ 24 دی تحریم تولید‌کننده واکسن برکت توسط امریکا. تلاش چند ماهه دانشمندان جوان ایرانی و توکل به خدا به جای کدخدا. 24 خرداد صدور مجوز اضطراری واکسن برکت. 27 خرداد لغو تحریم‌های مربوط به کرونا توسط امریکا.
علیرضا وهاب‌زاده:
امریکا پس از دسترسی ایران به واکسن کرونا بعد از ۱۶ ماه از شیوع کرونا برای مبادلات کرونایی معافیت تحریمی صادر کرد! امریکا با تشدید تحریم‌های دارو و تجهیزات پزشکی بزرگ‌ترین جنایت را در حق شهروندان و بیماران ایرانی انجام داد. کجا هستند اون‌هایی که می‌گفتند دارو‌ و واکسن کرونا تحریم نیست؟

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
مهندس بازرگان(نخست وزیر دولت موقت)هر چند هفته یک صحبت تلویزیونی برای مردم داشت و در انتها یک لطیفه تعریف میکرد. آقای روحانی ماشالاه هر روز طوماری از لطأیف تحویل ملت میدهند.به این میگن پیشرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
کجا هستند اون‌هایی که می‌گفتند دارو‌ و واکسن کرونا تحریم نیست؟
هنوز همین جا توی پاستورند با کد خداشون
با آی کیو در حد جلبک که از هیچ چیزی عبرت نمی گیرند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار