کد خبر: 1052752
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
جشن بزرگ شکرانه حضور و میلاد امام رضا (ع) ساعت 18:30 روز دوشنبه مصادف با 31 خرداد ماه در ورزشگاه انقلاب باغستان البرز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان البرز، ضمن تقدیر و تشکرد از مردم البرز و ایران برای حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور کم نظیر مردم ایران در انتخابات تحریم‌ها را بی اثر کرد.

حسن شوندی ضمن پیام تبریک به مردم برای این حضور پرشور، بیان کرد: در همین راستا برنامه ریزی با هدف برگزاری جشن شکرانه حضور و جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور مردم برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: این جشن بزرگ ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشبنه مصادف با ۳۱ خرداد ماه سال جاری در ورزشگاه انقلاب واقع در باغستان کرج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشن، تنها جشن رسمی مردمی است، اظهار کرد: از تمام ستاد‌های مردمی دعوت می‌شود تا در این جشن حاضر شوند.

شوندی خطاب به تمام البرزی‌ها اعلام کرد: رئیس‌جمهور برای همه‌ است و این جشن هم برای همه مردم عزیز استان است امیدواریم بتوانیم با اطلاع رسانی مناسب جشن شکرانه حضور را با یک انسجام و همدلی خوب در استان البرز برگزار کنیم.

به گفته رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان البرز، علیرضا زاکانی سخنران ویژه این برنامه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار