کد خبر: 1052742
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی منتشر شده در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان ضمن تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل۳ نفر جوان توسط پلیس در یاسوج توضیح داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی نارضایتی و اعتراض روز جاری تعدادی از هواداران یکی از کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع معترضان مقابل فرمانداری شهرستان مذکور و اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند نفر از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضین متفرق شدند.

وی بیان کرد: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی ۳ نفر جوان در سنوات گذشته در یکی از استان‌های همجوار است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی کلیپ‌ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار