کد خبر: 1052693
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
مجید ابهری، جامعه‌شناس

آن روز موعود فرارسید و زن و مرد در گرمای طاقت‌فرسا خود را به حوزه رأی‌گیری رساندند. ضد انقلاب به رغم سرمایه‌گذاری‌های کلان و حمایت‌های شبانه‌روزی رسانه‌ای نتوانستند ذره‌ای در اراده استوار این مردم نفوذ نمایند. بمباران‌های تبلیغاتی از جبهه مقابل مردم قهرمان ایران را استوارتر و قوی‌تر نمود. گرانی‌های آزار دهنده و کمبود‌های کاذب، تبعیض‌های اجتماعی، بیکاری و ویژه‌خوار‌ها چندشغله موجب دلشکستگی جوانان و تحصیلکردگان گردیده و برخی از آن‌ها را به خارج از کشور کشاند و مقیم غربت کرد.
ناگهان همه دشمنان از سرتاسر جهان از معاندان تا منافقان و بازمانده‌های سلطنت‌طلبان با تزریق دلار‌های نفتی سعودی‌ها و به کارگیری پادو‌های داخلی و سنتی تمام نیروی خودرا متمرکز بر کاهش رأی‌دهندگان نمودند. انتخابات در کشور ما مزدوران پراکنده در سرتا‌سر جهان را یکپارچه و منسجم نمود و از پهنای باند دشمنان می‌توان به جایگاه و اهمیت این انتخابات پی برد.
دولت آینده بدون فوت وقت باید به باز کردن گره‌های بسته از محموله انقلاب بپردازند. نکته اساسی آنکه دولت آینده و اجزا‌ی آن باید قدر این مردم صبور و مؤمن را دانسته و در خدمت به آنان لحظه‌ای تردید به خود راه ندهند. جوانان عزیز سرمایه‌های واقعی و منابع سرشار نیروی انسانی هر کشوری هستند. در جامعه ما نیز از جایگاهی والا برخوردار بوده و یکی از امید‌های اصلی در جاده تکامل فرهنگی و رشد اقتصادی هستند.
تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت مشارکت عموم هموطنان بدون توجه به جنس، رنگ، زبان و مذهب توجه برخی از افراد بلاتکلیف را جلب نمود. به رغم کاستی‌های موجود و مشکلات متعدد هموطنان فهیم و منطقی یکبار دیگر معجزه ولایتمداری و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند. جا دارد که دولت آینده بدون فوت وقت به ساماندهی امور مخصوصاً معیشت مردم پرداخته و اجازه ندهند که این ملت بیش از این در چنگال گرانی‌های کاذب گرفتار باشند. عموم نخبگان در رشته‌های مختلف نظری و تجربی نیز باید توان و امکانات خود را در طبق اخلاص نهاده و به میدان آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار