کد خبر: 1052515
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل توجهی از تبلیغات را پاکسازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات حتی به صفر رسیده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، درباره پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران گفت: طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود به محض اعلام پایان رای گیری توسط وزارت کشور که تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت، پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر و مناطق ۲۲ گانه آغاز شد.

عطایی افزود: با تجهیزات و امکاناتی که از قبل تهیه و برنامه ریزی نیروی انسانی مورد نیاز، تا صبح امروز (شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰) حجم قابل توجهی از تبلیغات را پاکسازی کردند و در بسیاری از نقاط حجم تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی از تبلیغات باقیمانده، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تبلیغات توسط مناطق ۲۲ گانه پاکسازی شده و تلاش می‌شود تا پایان امروز همه اثراتی که از چهار انتخابات برگزار شده در روز ۲۸ خرداد، پاکسازی شود، ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی اخیر به ویژه در حوزه شورای شهر ضوابط رعایت نشده و نصب پوستر‌ها و تصاویر روی بسیاری از المان‌های شهری که تبلیغات روی آن‌ها ممنوع بود یا استفاده از چسب برای نصب پوستر‌ها روی دیوار‌های منازل شهروندان، هزینه پاکسازی و دشواری آن را بیشتر کرده است.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، دیروز برگزار شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار