کد خبر: 1052507
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
باشگاه پرسپولیس با طرحی که از سوی پیمانکار مجموعه ورزشی درفشی فر برای تیم‌های پایه این باشگاه ارائه شده است مخالفت کرد.
 از زمانی که جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل وارد باشگاه پرسپولیس شد، تلاش کرد دست سودجویان و منفعت طلبان از این باشگاه را کوتاه کند و در همین راستا اقدامات مثبتی را هم برای تیم‌های پایه این باشگاه انجام داد.

در حالی که پیش از حضور سمیعی تیم‌های پایه پرسپولیس را به مجموعه ورزشی درفشی فر راه نمی‌دادند و این مجموعه در اختیار یک پیمانکار بود، با پیگیری مدیرعامل سرخپوشان پای تیم‌های پایه به ورزشگاهی که متعلق به خود باشگاه است باز شد تا تمرینات و بازی‌های این تیم‌ها در این زمین انجام شود و از آوارگی خلاص شوند.

به گفته یکی از مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس ورزشگاه درفشی فر از چند سال پیش با قراردادی پنج ساله به سهند حبیب زاده واگذار شد و مجوز فعالیت مدارس فوتبال پرسپولیس هم به وی داده شد تا پس از بازسازی ورزشگاه از آن استفاده کند.

براساس آنچه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود مجوز مدرسه فوتبال این باشگاه حدود ۱۵ میلیون تومان بود که طبیعا رقم زیادی نیست، اما سودی که فرد طرف قرارداد از این مدارس فوتبال می‌برد به میلیارد می‌رسد.

این در حالی است که گفته می‌شود پیمانکار مجموعه ورزشی درفشی فر حدود هزار کودک و نوجوان علاقمند به فوتبال را در این مدت ثبت نام کرده که از کنار آن به سود میلیاردی رسیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار