کد خبر: 1052393
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
برزگر به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفت

مانی سعیدی
منصور برزگر اولین پیشکسوت و قهرمان کشتی بود که به دعوت فدراسیون کشتی به خانه کشتی صدرزاده رفت و با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد به ملی‌پوشان المپیکی روحیه داد و از آن‌ها خواست برای کسب مدال المپیک خودشان را دست‌کم نگیرند.
هفته گذشته بود که فدراسیون کشتی از جمعی از قهرمانان المپیک و جهان به عنوان مفاخر کشتی ایران دعوت کرد تا با حضور خود در اردو‌های تیم‌های ملی به افزایش روحیه و انگیزه ملی‌پوشان در آستانه حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو کمک کنند. محمدابراهیم سیف‌پور، ابراهیم جوادی، منصور برزگر، امیررضا خادم، رسول خادم، عباس جدیدی، محمدحسن محبی، عسگری محمدیان، مجید ترکان، علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، اکبر فلاح، بهروز یاری، مجید خدایی، سیدمراد محمدی، کمیل قاسمی و احسان لشگری از جمله قهرمانانی بودند که از آن‌ها برای حضور در اردو‌های تیم‌های ملی دعوت شده است.
در همین راستا روز پنج شنبه منصور برزگر، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلا و نقره جهان در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور یافت. برزگر در این دیدار خطاب به ملی‌پوشان گفت: «این تیم می‌تواند موفق باشد. کشتی ورزش رکوردی نیست و در میدان معیار‌ها معلوم می‌شود و کسانی که شاید فکر نمی‌کنید که بتوانند مدال بگیرند، صاحب مدال می‌شوند. شما می‌توانید مدال بگیرید و همیشه کشتی‌گیران بودند که آبروی ورزش ما را حفظ کردند، پس هیچ وقت خودتان را دست‌کم نگیرید. وقتی کشتی نتیجه می‌گیرد و کشتی‌گیران صاحب مدال می‌شوند همه ما خوشحال می‌شویم و سرمان را بالا می‌گیریم.»
برزگر در ادامه خاطراتی را در مورد برنامه‌های خود برای پیروزی کشتی‌های مهمی همچون دیدار علیرضا حیدری با الدار کورتانیدزه، علیرضا دبیر با تری براندز، علیرضا رضایی با کشتی‌گیر مغول، غلامرضا محمدی و حریفش برای کشتی‌گیران بیان و بر نقش مهم مربیان تیم ملی تأکید کرد. برزگر بر نقش آنالیز حریفان هم برای کسب موفقیت تأکید کرد: «حتماً فیلم حریفان خود را به همراه مربیانتان ببینید و با نقاظ ضعف و قوت آن‌ها آشنا شوید، این کار خیلی به کسب موفقیت کمک خواهد کرد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار