کد خبر: 1054376
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
فرماندار خرم‌آباد:
طولابی، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان خرم آباد، گفت: اعمال محدودیت ها برای گذر از موج پنجم کرونا از امروز انجام می شود.

به گزارش جوان از لرستان، جعفر طولابی، امروز(13تیر) در جلسه ستاد کرونا شهرستان خرم آباد اظهارداشت: بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی کرونا، در شهرهایی با وضعیت قرمز، به جز گروه‌های شغلی شماره یک، دیگر گروه های شغلی باید تعطیل شوند.

فرماندار خرم آباد به تشدید شیوع ویروس کرونا و موج پنجم این ویروس اشاره کرد و افزود: عمل به مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی لازمه مقابله با این ویروس است.

وی با تأکید بر اینکه از ورود خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی باید جلوگیری شود، گفت: تردد درون و بیرون استانی کنترل شود.

طولابی خاطرنشان کرد: از امروز(13تیر) فعالیت در سالن‌ها و تالارهای عروسی و پذیرایی متوقف و محدودیت‌های تردد در راه‌های منتهی به آرامستان‌ها تشدید شود.

وی افزود: اصناف شهرستان نیز همکاری لازم را برای پیشگیری از شیوع کرونا با عوامل انتظامی و دستگاه‌های متولی داشته باشند.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه همایش‌ها و مسابقات ورزشی مطابق دستورالعمل کرونا تعطیل شود،  خاطرنشان کرد: تورهای سیاحتی و گردشگری نیز با اعمال محدودیت‌ها از انجام هرگونه اقدام در این حوزه‌ها خودداری کنند.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: برای کاهش تلفات در موج پنجم کرونا و کنترل موج جدید کرونا انتظار می‌رود اعمال محدودیت‌ها هر چه سریع‌تر انجام شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار