کد خبر: 1052287
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
رئیس جمهور گفت: مردم امشب را شب قدر خود قرار دهند و تصمیم بگیرند و فردا با حضور در پای صندوق رأی فضا را گرم کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی حوزه بهداشت و درمان گفت: رئیس‌جمهور برای اینکه بتواند با قدرت و توان بیشتری در امور داخلی و بین المللی کار و تلاش کرده و به مردم خدمت کند به رأی بیشتر مردم نیاز دارد و حضور و رأی بیشتر مردم در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه رفتن پای صندوق رأی بسیار مهم است و کار ناقص یک جمع نمی‌تواند ما را از وظیفه ملی خودمان بازدارد، گفت: گله و شکایت‌ها را برای فردا مد نظر قرار ندهیم و با حضور در پای صندوق به کسی که نزدیکتر به فرد مورد نظرمان است رأی دهیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر هفته گذشته فضای انتخابات سرد بوده است، مردم خودشان می‌توانند فردا با حضور در پای صندوق جبران کنند، گفت: مردم امشب را شب قدر خود قرار دهند و تصمیم بگیرند و فردا با حضور در پای صندوق رأی فضا را گرم کنند.

روحانی اظهار داشت: خیلی از دشمنان و بدخواهان ما می‌خواهند فردا صف‌های رأی خلوت باشد، برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ کشور ثبت کنیم و نگذاریم خواسته آن‌ها تحقق پیدا کند.

بیشتر بخوانید

روحانی: انتخابات روز جمعه سرنوشت‌ساز است/ مردم در ۸ سال گذشته مسئولیت سنگینی بر دوش داشتند

رئیس‌جمهور در ابتدای این مراسم، در ارتباط ویدئوکنفرانسی طرح‌های مربوط به بخش بهداشت و درمان و سلامت را با اعتبار ۳ هزار و ۲۱۴ میلیون تومان و با ظرفیت اشتغالی ۲ هزار و ۶۸۰ نفر افتتاح کرد.

وی در این ارتباط تصویری دستور بهره‌برداری از یک هزار و ۲۷ تخت بیمارستانی شامل بیمارستان ۵۳۸ تختخوابی فیروزآبادی شهر ری، بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی جایگزین لنگرود و بیمارستان ۹۶ تختخوابی جایگزین آذرشهر، بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب و بیمارستان ۲۱۸ تختخوابی بخش خصوصی مادر قم را در حوزه طرح‌های ملی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را صادر کرد.

امروز همچنین با فرمان رئیس‌جمهور دو ایستگاه متروی مدافعان سلامت و شهرک آزمایش در حوزه طرح‌های توسعه‌ای شهرداری تهران، به بهره‌برداری رسید.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
0
0
شیخ چنان بلایی سر مردم اوردی طی ۸سال که همه را فراری دادی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار