کد خبر: 1052188
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به تشریح برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی تهران در تابستان ۱۴۰۰ پرداخت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تابستان ۱۴۰۰ اظهار کرد: برنامه‌های تابستانی شهرداری تهران با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی بخشی در فضای مجازی برگزار می‌شود. با توجه به اینکه واکسیناسیون بخشی از سالمندان تمام شده برای آن‌ها در فضای عمومی برنامه نشاط سالمندی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد:برنامه متنوع است و در مناطق مختلف برنامه‌های گوناگونی داریم. با توجه به همه گروه‌ها و همه سازمان ها، ادارات کل و شرکت‌ها شهرداری تهران است، ولی عمده این برنامه‌ها تکرار تجربه‌های نوروز امسال است که شامل کارناوال‌های شادی، عروسک‌های غول پیکر و موسیقی نواحی مختلف می‌شود را خواهیم داشت.

جوادی یگانه گفت:تلاش داریم در همه شهرتهران این‌ها را به عنوان برنامه‌های با زمان اندک و درحال گذر این برنامه‌ها را انجام دهیم. بخش دیگری از برنامه‌های که داریم آغاز جشنواره ترانه تهران است که بتوانیم ترانه‌های خوبی را برای هفته تهران آماده کنیم.

وی افزود:این برنامه یک مسابقه عمومی است که فراخوان آن منتشر می‌شود و با هنکاری انجمن‌های موسیقی است که ترانه پیشنهادی انتخاب شود و به عنوان ترانه تهران در بیاید. در برنامه‌های ورزشی از جمله مسابقه اینوگام و دومینو را خواهیم داشت که در همه شهر اجرا خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار