کد خبر: 1052027
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
معاون سیاسی استاندار گفت: انتخابات یک تکلیف سیاسی و از ارکان مهم در نظام جمهوری اسلامی است که مردم آن را رقم می زنند

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در همایش شکوه حضور که به منظور در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ بصورت ویدئو کنفرانسی  در اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد بیان داشت: 
سال تحصیلی متفاوت و به شیوه ای جدید را پشت سر گذاشتیم که اقدامات و فعالیت های خوبی در فضای مجازی و شبکه شاد صورت گرفته و قابل تقدیر است. 

حبیبی در ادامه افزود: ارزیابی ها نشان از عملکرد خوب  شبکه شاد و فعالیت آموزگاران و دانش آموزان دارد که در حوزه آموزشی معلمین مدارس محتوا سازی آموزشی کردند که در نوع خود کار بسیار سنگین و قابل تحسین است.

وی افزود : هنر معلمین و آموزگاران این بود که برنامه سازی و محتوا سازی داشتند و دانش آموزان علاقمند شدند شبکه های آموزشی را دنبال کنند.
معاون سیاسی استاندار  اظهار کرد: جامعه بزرگ آموزش و پرورش می توانست  بستر اتفاقات نامیمون در حوزه کرونا باشد اما رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری های که صورت گرفت اهتمامی که به رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت کمترین آسیب در حوزه فرهنگیان و دانش آموزان داشتیم 
رییس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به اهمیت وضرورت انتخابات افزود: انتخابات یک تکلیف سیاسی و از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که مردم آن را  رقم میزنند، در انتخابات جمهوری اسلامی دشمن همواره سعی کرده التهاب آفرینی کند چون تنها نظامی که منافع استکبار را به خطر می اندازد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اساس راهبردی دشمن این است که انتخاباتی برگزار نشود، و اگر نتواند این کار را انجام دهد، به دنبال التهاب آفرینی و کم رنگ کردن انتخابات است، اما راهبرد و نیاز جمهوری اسلامی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و امنیت ملی نظام با حضور حداکثری  گره خورده است 


 معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه انتخابات چند شاخصه مهم باید داشته باشد افزود:  قانون گرایی و قانون مداری اساس پایه و مبنای انتخابات است و  مجریان، ناظران بازرسین، داوطلبین و طرفداران کاندیدها، همه باید پایبند قانون باشند

حبیبی تاکید کرد: رقابت سالم در انتخابات از شاخصه های مهمی است که مجریان انتخابات موظف هستند، زمینه و بستری را فراهم کنند که داوطلبین  بتوانند در این بستر به رقابت بپردازند و برای حضور حداکثری باید زمینه یک رقابت سالم فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه انتخابات صحنه استراتژیک است تاکید کرد: همه انتخابات ها برای جمهوری اسلامی به واسطه اینکه نظام مردم سالاری دینی است، با اهمیت و مهم است، پشتوانه این نظام مردم هستند و باید مردم حضور و مشارکت بیشتری  در صحنه انتخابات داشته باشند.

این مقام مسئول گفت : دشمن جمهوری اسلامی زخم خورده و به دنبال توطئه است، امیدواریم که با مشارکت حداکثری این  توطئه خنثی شود 

وی اظهار داشت: در این انتخابات بحث حاکمیت اخلاق بسیار مهم است و کاندیداها باید رعایت اخلاق را داشته باشند، از تهمت، دروغ، افترا و شایعه پراکنی جدا خودداری کنند.

حبیبی تاکید کرد: مهمترین مولفه انتخابات مشارکت است و این امر یعنی شور و نشاط سیاسی در جامعه. 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری افزود: مطالبه مقام معظم رهبری از مردم، حضور و مشارکت حداکثری است، مشارکت باعث انسجام، وحدت و همگرایی ملی خواهد شد 
حبیبی گفت : خانواده بزرگ آموزش و پرورش توانایی و قابلیت این را دارد که میزان مشارکت را بالا ببرد و قطعا در این خصوص اقدام خواهد کرد 

معاون استاندار افزود : مردم ایران همیشه شگفتی ساز بودند و خواهیم دید که در روز ۲۸ خرداد دشمنان جمهوری اسلامی انگشت به دهان خواهند شد.

حبیبی در پایان با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگیان در جامعه افزود: نقش جامعه و خانواده فرهنگیان،اثرگذار، کلیدی، راهبردی و در مشارکت حداکثری موثر خواهد بود و انتظار می رود در این بخش کمک بیشتری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر