کد خبر: 1051977
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تجمیع واحد‌های امدادی در شهر تهران را کاری سخت توصیف کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: رضا کرمی محمدی درباره تجمیع واحد‌های امدادی نظیر اورژانس، آتش‌نشانی و ... در شهر تهران گفت: این طرح خوبی است و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هم همچنان پیگر اجرای آن است. ما در مرکز فرماندهی مدیریت بحران تهران هم یک مرکز EOC داریم که همه سازمان‌های مختلف دخیل در امداد و نجات در آن حضور دارند و به آن وصل هستند. اما اجرای آن در سطح شهر تهران نیازمند هماهنگی و یک برنامه ریزی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در لایحه‌ای هم اختصاص یک شماره واحد امدادی در تهران را پیش‌بینی کردیم، گفت: مثلا اینکه یک شماره سه رقمی بشود محل تماس مردم برای دریافت تمام خدمات امدادی و یک مرکز مشخصی باشد که مردم موضوعات خود را به آنجا اطلاع دهند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه چنین اقداماتی در دیگر کشور‌های جهان هم انجام شده است، گفت: واقعیت این است که تحقق چنین موضوعی در شرایط فعلی کمی سخت است، چرا که دستگاه‌های امدادی در شهر تهران متعلق به ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلفی هستند که باید با تمام آن‌ها هماهنگی انجام شود.

کرمی محمدی دلیل طولانی شدن و عدم تحقق این موضوع را بین سازمانی بودن آن اعلام کرد و تصریح کرد: ما همچنان در این خصوص در حال پیگیری و هماهنگی هستیم و همانطور که گفتم از نظر ما موضوع بسیار مهمی هم هست، اما باید بقیه سازمان‌ها هم پای کار بیایند.

وی درباره زمان اجرایی شدن این طرح نیز گفت: در حال حاضر با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی و اعتباری دستگاه‌ها به نظر می‌رسد توجه به این موضوع چندان در اولویت قرار نگیرد. اما من امیدوارم که سازمان‌های مختلف در این زمینه همکاری لازم را با هم داشته باشند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار