کد خبر: 1051962
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس به همراه مهندس علی امیری سرپرست شهرداری و مهندس گرانمهر سرپرست معاونت توسعه و منابع شهرداری فردیس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ، ضمن رعایت دستور العمل های بهداشتی به دیدار خانواده محترم شهیدان رستمی و جلیلوند رفتند.

امام جمعه فردیس در این دیدار ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: شهیدان والامقام دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و مدافعان سلامت ، حق بزرگی به گردن یکایک ما دارند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ارزش های این عزیزان همواره باید سرلوحه اهداف و اعمال ما قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان جعفر رستمی و حیدر جلیلوند افزود: شهید جعفر رستمی از شهدای شاخص دفاع مقدس و شهید حیدر جلیلوند از شهدای جان برکف مدافع حرم و از افتخارات شهر فردیس می باشند که هر دوی این عزیزان با نثار خون پاک خویش ، درس های بزرگ و ارزشمندی را در راه گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری آموختند .

امیری سرپرست شهرداری فردیس نیز در ادامه این دیدار ها ضمن اشاره به مقام شامخ شهدای کشور عزیزمان اظهار داشت : بی تردید پست ها و مقام ها زودگذر و فانی بوده و تنها چیزی که در اذهان عمومی به یادگار می ماند ،خدمت صادقه به مردم است ، کاری که شهدای عزیزمان به معنای واقعی کلمه به جهانیان اثبات کردند.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئول می باشیم افزود: آرامش و امنیت جامعه مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدای والامقام کشور بوده و اکنون وظیفه مسئولین و خدمتگزاران مردم است که با ایجاد روحیه و نشاط عمومی ، زمینه حضور مردم را در عرصه های مهم اجتماعی فراهم آورند.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تصریح کرد : در تلاشیم تا با ایجاد فضایی پر نشاط در سطح شهر ،ضمن همکاری و تعامل با سایر نهادهای ذیربط در برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور در شهر عزیزمان فردیس کوشا باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار