کد خبر: 1051914
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
رئیس کمیسیون امنیت ملی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه روحانی آنتن زنده صداوسیما را به سنگر تیربار علیه جریان انقلاب تبدیل کرده است، تأکید کرد که روحانی پس از هر مناظره‌ای از آنتن زنده به کمک همتی و مهرعلیزاده آمد.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مهر اظهار داشت: نامزد‌های اصلاح‌طلب در مناظره‌ها تلاش کردند خود را از عملکرد دولت مبرا و با پوشش و نقاب جدیدی خود را در عرصه انتخابات مطرح کنند. افرادی که در دولت‌های خاتمی و روحانی سمت‌های مهم و حتی مسئولیت بانک مرکزی را برعهده داشتند، نمی‌توانند خود را از عملکرد دولت تبرئه کنند. وی اظهارداشت: رشد نقدینگی، سقوط ارزش پول ملی و تورم نتیجه سوءمدیریت منابع ارزی و سیاست‌های غلط پولی و مالی است که تحت مدیریت همتی در بانک مرکزی بوده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مسیر و سیاست‌های دولت از ابتدا غلط بود، گفت: به قدری آش عملکرد دولت شور بود که حتی خود آشپز هم صدایش در مناظره‌ها درآمد و نه تنها نتوانست از عملکرد روحانی دفاع کند، بلکه برای قانع کردن افکار عمومی مجبور به حمله به دولت شد. اظهارات همتی به معنای اعتراف به عملکرد ضعیف دولت روحانی بود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: همتی ادعا می‌کند از زمانی که مدیریت بانک مرکزی را در دست گرفته توانسته منابع ارزی کشور را سروسامان بدهد، این در حالی است که در دوران مدیریت همتی بر بانک مرکزی، افزایش قیمت دلار رکورد زد و به ۳۷هزار تومان رسید.
انصراف نامزد‌های جریان انقلاب
تصمیم فردی است نه جبهه‌ای
ذوالنور گفت: یکدستی در میان نامزد‌های جبهه انقلاب وجود ندارد. رئیسی، رضایی، جلیلی، زاکانی و قاضی‌زاده‌هاشمی باهم متفاوت هستند. ممکن است نامزد‌های جبهه انقلاب به صورت مستقل و جداگانه بر اساس منافع ملی تصمیم بگیرند از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهند، اما این تصمیم جبهه‌ای نیست.
نامزد‌های اصلاح‌طلب
جز فحش و توهین برنامه‌ای ندارند
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: در مناظره‌ها نامزد‌های جبهه انقلاب با دست پُر وارد شدند و برنامه‌های دقیق، علمی و اجرایی ارائه دادند، اما در طرف مقابل، نامزد‌های اصلاح‌طلب و دولتی به جز فحش، توهین و تحقیر برنامه‌ای ارائه ندادند. همتی اعلام می‌کند که در صورت رئیس‌جمهور شدن، برجام را ادامه می‌دهم، این در حالی است که تصمیم‌گیری در مورد برجام فراقوه‌ای و فرابخشی است و از سوی نظام اتخاذ می‌شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به همتی گفت: تصمیم‌گیری درباره FATF هم در حوزه اختیارات رئیس‌جمهور نیست. اگر دستِ رئیس‌جمهور بود تا الان روحانی این موضوع را حل می‌کرد. چرا وعده‌های بیخود به مردم می‌دهید؟
همتی هم برای حل مشکلات کشور نسخه مذاکرات می‌پیچد
ذوالنور اظهار داشت: روحانی حل مشکلات کشور را به مذاکره با امریکا گره زده بود، همتی نیز همین نسخه را برای کشور می‌پیچد. این‌ها دنباله دولت هستند و طرح جدیدی برای اداره کشور ندارند.
وی تصریح کرد: همتی و مهرعلیزاده در مناظره‌ها توهین، حمله و جسارت را در دستور کار قرار دادند. هر جا نیز کم می‌آوردند، رئیس‌جمهور از تریبون رسمی صداوسیما به کمک آن‌ها می‌آمد. رئیس کمیسیون امنیت ملی در توضیح این مطلب گفت: در طول تاریخ بعد از انقلاب هیچ رئیس‌جمهوری چنین جایگاهی در صدا و سیما نداشت. روحانی هفته‌ای سه روز در افتتاحیه‌های روز‌های پنج‌شنبه، جلسه هیئت دولت و جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت زنده از صدا و سیما سخنرانی می‌کند و در جریان انتخابات، آنتن زنده را سنگر تیربار علیه جریان انقلاب قرار داده است و هر فحشی را که همتی و مهرعلیزاده در مناظره‌ها جا انداخته‌اند، از تریبون رسمی و زنده جبران می‌کند.
ذوالنور گفت: همتی در جریان مناظره‌ها مطالبی را از روی برگه خواند که مشخص است این مطالب از طرف وی نوشته نشده، زیرا وقتی مطلبی را خود فرد بنویسد، فقط کافی است نگاهی به آن بیندازد تا فراموش نکند، اما وقتی مطلبی برای فرد نوشته شده باشد باید به صورت کامل از روی برگه قرائت شود.
وی تصریح کرد: همتی و مهرعلیزاده نامزد‌های عاریه‌ای و اجاره‌ای دولت هستند که مأموریت دارند نامزد‌های جبهه انقلاب را تخریب کنند و برنامه مدونی برای اداره کشور ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار