کد خبر: 1051663
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
هاشم امینی با بیان این که در دهه اخیر برای تامین پایدار آب شرب در استان تلاش های بی وقفه ای صورت گرفته است، گفت: بخش بهره برداری آبفای اصفهان به منظور تامین پایدار و توزیع عادلانه آب در 98 شهر و نزدیک به یکهزار روستای تحت پوشش، تلاش شبانه روزی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به محدودیت هایی که در تامین پایدار آب شرب وجود دارد اعلام کرد: در سال های اخیر با وجود افزایش بی سابقه دما در فصل تابستان و کمبود منابع آبی، همچنان آب شرب شهرها و روستاهای استان اصفهان تامین شده است.

وی فعالان صنعت آبفا را سقا نامید و اظهار داشت: فعالان در صنعت آبفا بدانند که سقایی شغل نیست بلکه لطف و مرحمت خداوند است چرا که  از قدیم آبرسانی به مردم کار نیک و خیر قلمداد می شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان  با بیان این که یکی از لقب‌های حضرت عباس (ع)، سقا است تصریح کرد: چرا این اندازه بر سقا بودن آن حضرت تأکید شده است؛ در حالی که می‌دانیم ایشان دارای صفات و خصوصیات برجسته شخصیتی دیگری هم بوده‌اند، چون در  قرآن کریم ذکر شده  که آب، مایه حیات است و آب‌رسانی به معنی حیات رسانی است.

امینی ادامه داد: رسول خدا (ص) یکی از بهترین کارها را سیراب کردن تشنه‌ها عنوان کرده‌اند به طوری که در روایت‌ها اشاره شده که هر کسی آبی را به تشنه‌ای برساند و او را سیراب کند، گویا بنده‌ای را آزاد کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: پسندیده است که کارکنان درحضور خانواده هایشان مورد تقدیر قرار گیرند تا اعضای خانواده شاهد ثمره تلاش و کوشش پدر و مادران خود در محیط کار باشند.

امینی رشد و توسعه آبفا در عرصه های مختلف را مدیون فداکاری خانواده های کارکنان دانست و افزود: موفقیت کارکنان، مرهون همکاری همسران و فرزندان آنهاست و این همکاری هر چه اصولی تر و آگاهانه تر باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر