کد خبر: 1051661
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
"یاداشت"

 

به گزارش رویا نوری خبرنگار جوان انلاین اصفهان ناصر حسینی مُنجزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه دریاداشتی نوشت؛ جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، یارگیری کنید، حذف نکنید. صِرف اختلاف سلیقه و اختلاف نظر درباره‌ی فلان مسئله موجب طرد نشود.   

جذب کنید، البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست. جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد.» را نصب العین خود قرار داده و هرگز بنای مخالفت با این مشی را بر خود روا نمیداریم.

الحمدلله ایران عزیز ما مجموعه های انقلابی فراوانی را در خود جای داده که در موضوع انتخابات آتی برخی در چهارچوب نیروهای انقلاب اسلامی فعالیت می نمایند.

اگرچه ممکن است در بین این افراد و گروهها اختلافاتی بر سر روش ها، فرآیندها، اولویت ها و ... وجود داشته باشد، لیکن معتقدیم که مسیر حرکت همان مسیر رسیدن به اهداف و آرمانهای متعالی و تقویت نظام و انقلاب اسلامی است و این مجموعه ها هرگز جدای از انقلاب نیستند. اگر چه وحدت حول شاخص ها را جزو مقدس ترین و مهمترین وظایف دینی و ملی خود می دانیم.

لذا از همه نیروهای انقلابی خواهشمندیم با امید آفرینی و بصیرت افزایی، زمینه ساز وحدت و انسجام همه نیروهای انقلاب و آحاد مردم عزیز و نجیب و شریف ایران اسلامی بوده و به جای تخریب و تفرقه و تجزیه و تحلیل‌های بی پایه و اساس و مغرضانه و غفلت از مشکلات و مسائل اصلی، برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش‌نمایند.

اکنون پس از مرحله ثبت نام و حضور کاندیداها، مرحله حمایت و پشتیبانی فرا رسیده است و وظیفه همه مردم به ویژه، نیروهای انقلاب اسلامی که خواهان عزّت و سربلندی و رفاه ایران و ایرانی هستند، این است که حداکثر توان و نیروی  خود را برای پشتیبانی از کاندیدای اصلح در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان‌شاء‌الله میدان گسترده‌تری برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی و به‌ویژه گسترش عدالت و مبارزه با فساد و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گشوده شود و فرصت خدمت در اختیار خدمت‌گزاری شایسته قرار گیرد.

در این مرحله از حضور و در چند هفته‌ای که تا روز رأی‌گیری باقی است، همه برادران و خواهران عزیز و نیروهای جوان انقلابی که فعالیت می‌کنند، مراقبت نمایند تا وحدت صفوف مردم و نیروهای انقلاب فشرده‌تر و مستحکم‌تر شود.

عزیزان؛ مسلم است که با حضور چهره های دلسوز و انقلابی طراز اول کشور انواع تخریب‌ها آغاز شده است و دیگران سعی خواهند کرد با تبلیغات حساب‌شده خود، دام‌هایی پیش پای نیروهای انقلاب بگسترانند. در این شرایط هشدار باید داد که مبادا جوانان پرشور انقلاب با بدزبانی و تندی و ستیزه‌جویی به دام افتند و به ایجاد دوقطبی‌های مورد نظر بداندیشانِ سودجویِ فرصت طلب کمک کنند. سیره و سنّت ما دعوت به حق و حفظ روحیه انقلابی بر پایه خردمندی و ادب و اخلاق اسلامی و منطق و برهان است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در عرصه رقابت به هیچ عنوان کاندیداهای محترم دیگر را نفی و یا نقد غیر اخلاقی ننمایید، بلکه وجود چهره‌های موجه می‌تواند در عین افزایش مشارکت موجب هم‌افزایی و تقویت جبهه انقلاب باشد.

از خداوند متعال می خواهیم، همه مردم فداکار کشور عزیزمان را در آزمون خطیر انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکتی پرشور و انتخابی درست موفق و سربلند گرداند و ایران عزیز را به سوی آینده‌ای شایسته اسلام و ایران هدایت فرماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر