کد خبر: 1051598
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
سرمربی پرتغالی درباره هموطن خود و موفقیت‌های او در سال‌های اخیر به صحبت پرداخت و اعلام کرد رونالدو به دنبال تمامی رکورد‌ها است.
ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی در تابستان هدایت رم ایتالیا را بر عهده خواهد گرفت تا بار دیگر حضور در فوتبال ایتالیا را تجربه کند.

این بدان معناست که مورینیو قرار است دوباره همراه رونالدو در یک لیگ باشد. این دو در رئال مادرید با هم کار کردند و قهرمانی در لالیگا را نیز به دست آوردند.

مورینیو در مصاحبه با talkSPORT به شوخی گفت. از رونالدو خواهش می‌کنم ایتالیا را ترک کند و من را در آرامش بگذارد. همه می‌گویند و من همین را می‌گویم. او دیگر مهاجم ۲۵ ساله نیست. او ۳۶ ساله است و ۵۰ گل در یک فصل نمی‌زند، اما همین حالا چند گل زده است؟ رکورد او [هنوز]باورنکردنی است، اعداد به تنهایی صحبت می‌کنند.

رونالدو فصل آینده ۳۷ ساله می‌شود، اما پس از ۲۹ گل در سری A در فصل گذشته نشان داد در اوج آمادگی است.

مورینیو در ادامه گفت: من فکر می‌کنم رونالدو به دنبال همه رکورد‌ها است و او می‌خواهد نه تنها در این یورو بلکه در جام جهانی بازی کند. او یک اسطوره است. یکی از نام‌های بزرگی است که برای همیشه در تاریخ فوتبال باقی می‌ماند. رونالدو همه رکورد‌ها را می‌خواهد، تا جایی که ممکن است توپ طلا و کفش طلا می‌خواهد و می‌خواهد رکورد علی دایی بازیکن سابق ایرانی را بشکند.

سرمربی پرتغالی در ادامه گفت: من فکر می‌کنم منتقدان به او انگیزه می‌دهند. این روحیه رونالدو خیلی خوب و مثال زدنی است. او هنوز هم آن انگیزه اضافی را پیدا می‌کند. شما به عنوان یک حریف باید ساکت باشید و حرف اشتباهی درباره او نگویید، زیرا این همیشه انگیزه‌ای برای او خواهد بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار