کد خبر: 1051384
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال
ترکیب تیم ملی والیبال ایران در حالی امروز به مصاف آلمان می‌رود دیروز با بی تجربگی جوانان خود در حالی که دو ست از حریف خود پیش بود در نهایت بازی را ۳ بر ۲ واگذار کرد.
به گزارش جوان آنلاین، با اعلام آلکنو، سرمربی تیم ملی ایران، این تیم با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت مقابل آلمان به میدان خواهند رفت.

اما دیروز در هفته سوم مسابقات ایران برابر صربستانی قرار گرفت که کواچ مربی سابق ایران سرمربی آن را بر عهده داشت. در این بازی تیم ملی صربستان در حمله موفق‌تر از ایران عمل کرد و توانست ۶۵ امتیاز را به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران در این بخش تنها به کسب ۵۱ امتیاز بسنده کرد.
در دفاع روی تور، تیم ملی صربستان عملکرد بهتری نسبت به ایران داشت و توانست ۱۲ امتیاز را به دست بیاورد در حالی که تیم ملی ایران در این بخش ۸ امتیاز کسب کرد.
بلندقامتان ایران در سرویس هم ضعیف‌تر از صربستان عمل کرده و تنها به ۷ امتیاز در این بخش دست یافتند در حالی که صربستان ۹ پوئن از سرویس مستقیم به دست آورد. در کل وقتی است آمار را در کنار هم قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که ایران در بازی با امریکا به مراتب بهتر بازی کرد و توانست ۳ بر صفر برنده دیدار شود.
البته یکی از مواردی که هم که باعث شد آلکنو کمتر از بازیکنان با تجربه خود بهره ببرد فاصله زمانی اندک از بازی با امریکا تا صربستان بود. با توجه به اینکه حدود ۱۳ ساعت از بازی قبلی ایران مقابل آمریکا گذشته بود و با توجه به هدف گذاری آلکنو برای مسابقات المپیک، این سرمربی ریسک نکرد و از بازیکنانی که دیروز بازی کرده بودند کمتر در زمین بهره گرفت. به دلیل زمان کم استراحت، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان افزایش یافته و آلکنو به این موضوع به خوبی واقف بود. برای همین سرمربی روس والیبال ایران سعی کرد که از این دو بازیکن کمتر بازی گرفته تا مشکل خاصی برای آنان ایجاد نشود.

در بازی با صربستان امیرحسین اسفندیار درپایان این بازی با کسب ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران نام گرفت.
همچنین بردیا سعادت با کسب ۱۶ امتیاز، عنوان دومین امتیازآورترین بازیکن ایران را به نام خود کرد. وبوریچ ملی پوش صربستان با کسب ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمن نام گرفت و با این عملکرد خوب موفق شد تیمش را مقابل ایران پیروز کند.

فرا نسه، بلغارستان، آلمان، استرالیا، ایران، ژاپن، صربستان، اسلوونی، هلند، روسیه، آمریکا، کانادا، ایتالیا، لهستان، آرژانتین و برزیل ۱۶ تیم حاضر در مسابقات هستند. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند. تیم ملی چین به دلیل مسائل مالی از حضور در مسابقات انصراف داد تا تیم هلند جایگزین این تیم شود. تیم ملی اسلوونی نیز با قهرمانی در چلنجرکاپ جایگزین تیم ملی پرتغال شد که در سال ۲۰۱۹ از مسابقات سقوط کرد.


برنامه بازی‌های جمعه
ساعت ۱۲:۳۰) ایران - آلمان
ساعت ۱۴:۳۰) روسیه - اسلوونی
ساعت ۱۵:۳۰) ژاپن - آرژانتین
ساعت ۱۷:۳۰) بلغارستان - هلند
ساعت ۱۹) استرالیا - ایتالیا
ساعت ۲۰:۳۰) آمریکا - صربستان
ساعت ۲۲) فرانسه - کانادا
ساعت ۲۳:۳۰) برزیل - لهستان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار