کد خبر: 1051382
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:
امیر زاغیان از آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان در ۲۱ شهر خبر داد و گفت، تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بازگشایی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای استان اصفهان به عنوان تکمیل ظرفیت باقیمانده این طرح، از امروز (19 خرداد ماه 1400) خبرداد و گفت: متقاضیان جدید و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام جدید برای ۲۱ شهر استان شامل: اردستان، تیران، جندق، حبیب‌آباد، خور، داران، دولت‌آباد، گلپایگان، ابوزیدآباد، نوش‌آباد، وزوان، میمه، مهاباد، علویجه، زواره، خالدآباد، بادرود، فرخی و شهرهای جدید (فولادشهر، مجلسی و بهارستان) انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. اذعان داشت: بازپرداخت تسهیلات 12 ساله بوده و با نرخ سود 18 درصد است.

وی در خصوص نحوه پرداخت وام ساخت مسکن ملی به متقاضیان اظهار کرد: تسهیلات براساس میزان پیشرفت پروژه به سازنده داده می‌شود که این تسهیلات در پایان ساخت و ساز به متقاضی منتقل و مالک باید نسبت به بازپرداخت آن به بانکِ عامل اقدام کند.

زاغیان افزود: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی، در حال حاضر عملیات اجرایی ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی آغاز شده است که پیش از این، یک مرحله افتتاح برای ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحدی در ابتدای آبان‌ماه ۱۳۹۹ با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شده بود. همچنین مقرر است تا پیش از اتمام دولت دوازدهم، تعدادی دیگر از واحدهای مسکن ملی آماده‌سازی شده و به بهره‌برداری برسد.

 

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار