کد خبر: 1051376
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار:
محمد حسین شفاعتی رئیس گفت: پنج طرح سرمایه گذاری در شهرستان خوانسار مجوز از سازمان اوقاف دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد حسین شفاعتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانساربا  اشاره به طرح‌های سرمایهگذاری موقوفات شهرستان خوانسار در سال 1400 اظهار داشت: برای این امر پنج مجوز سرمایه‌گذاری از سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت شده است.

وی با بیان اینکه یکی از طرح ها در موقوفه حاج میرزا محمد خوانساری است، ابراز داشت: برای این موقوفه سرمایه گذاری با موضوع مسکن دریافت شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار گفت: برای بهره برداری از پروژه مسکونی در این موقوفه یک میلیارد تومان سرمایه نیاز است.

وی با بیان اینکه در موقوفه آخوند ملاحیدر نیز سرمایه گذاری در زمینه تجاری و اداری مجوز گرفته است، تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری در این پروژه نیز 29 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شفاعتی با اشاره به اینکه چشمه آخوند نیز برای تغییر کاربری خدماتی مسکونی مجوز دریافت کرده است، ابراز داشت: برای بهره برداری از این پروژه نیز پنج میلیارد و 600 میلیون ریال سرمایه گذاری نیاز است.

وی با بیان اینکه موقوفه حاج صانع نیز با کاربری تجاری خدماتی نیز از سازمان اوقاف مجوز دریافت کرده است، ادامه داد: سرمایه گذاری در این موقوفه قرار است در محل درآمد موقوفات دیگر تامین شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس تفاهم نامه با میراث فرهنگی و اجرای بندهای این تفاهم نامه بازسازی بناهای تاریخی شهرستان خوانسار را نیز در دستور کار داریم، اضافه کرد: در این زمینه حمام حورستان با کاربری بازارچه سنتی و صنایع دستی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال را در دستور کار داریم که ضمن تغییر کاربری موقوفه اجرای نیت واقف را نیز عمل خواهیم کرد

وی با بیان اینکه سال گذشته سرمایه‌گذاری دو نیروگاه برق خورشیدی را در امامزاده احمد و امامزاده سید صالح را داشتیم، ادامه داد: توسعه این نیروگاه ها را نیز در دستور کار داریم.

شفاعتی گفت: هفته گذشته طرح های سرمایه گذاری خوانسار به مزایده گذاشته شده است

 وی با بیان اینکه در سال جاری آقای حسن شفیعی و اشرف شفیعی والدین شهید محمدصادق شفیعی منزل مسکونیشان را  به نیت فرزند شهیدشان وقف تاسیس حسینیه کردند، گفت: این منزل مسکونی دارای یک هزار و 42 متر مربع است و ارزش ریالی اسن منزل مسکونی 6 میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار با اشاره به اینکه ‌بهداشت و درمان، زوج های جوان و کمک به نیازمندان در اولویت ثبت موقوفات جدید شهرستان خوانسار است، ابراز داشت: سعی داریم با استفاده از ظرفیت های موجود در فضی مجازی و توزیع بروشور این اهداف را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه پنجم ذی القعده گفت: ویژه مراسمی به مناسبت بزرگداشت امامزادگان در امامزاده سید احمد را با همکاری سپاه منطقه خوانسار در دستور کار داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر