کد خبر: 1051208
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
رئیس پژوهشکده ارتباطات مطرح کرد:
رئیس پژوهشکده ارتباطات با اشاره به ظرفیت های کم نظیر نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، این جشنواره را بستری برای تولید محتوای مورد نیاز همه محبان امام هشتم(ع) در اقصی نقاط جهان ارزیابی کرد و گفت: باید به میزان گستردگی این محبان، ظرفیت رسانه ای جشنواره نیز توسعه یابد و در سطح بین المللی برگزار شود

 

 حسن خجستهرییس پژوهشکده ارتباطات بیان کرد : جشنواره باید به صورت بین‌المللی برگزار شود و ظرفیت این مهم را هم دارد، باید برنامه‌ریزی‌ها براساس این چشم‌انداز باشد که محبان حضرت رضا(ع) در سراسر دنیا را با این تولیدات رسانه‌ای مرتبط کرد و از این جشنواره به عنوان فرصتی برای انتقال پیام اهل بیت(ع) با محوریت امام رضا(ع) بهره گرفت.

 نیاز به خلاقیت و ایده های نوآورانه در فضای مجازی

خجسته این جشنواره را فرصتی برای ترویج بیشتر فرهنگ و سیره رضوی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین بسترهای انتقال معارف رضوی تولیدات رسانه‌ای است و اگر این تولیدات در قالب یک جشنواره واحد مانند جشنواره امام رضا(ع) گردآوری شود، هم‌افزایی بیشتری برای انتقال مفاهیم و گفتمان رضوی فراهم خواهد شد.

 داور بخش شبکه‌های اجتماعی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در ادامه گفت: آنچه در حوزه محتوای شبکه‌های اجتماعی نیاز داریم خلاقیت و ایده‌های نوآورانه است.

 وی افزود:فضای مجازی به شما فرصت خلاقیت و نوآوری را می‌دهد و جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بستر استفاده بیشتر از ایده ها و نوآوری ها در حوزه رسانه را فراهم کرده است.

نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اهداف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار