کد خبر: 1051175
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی دراستان اصفهان:
دکترسیدرضا مرتضوی گفت: با رایزنی‌های انجام شده با ستاد کشوری به دنبال حضور آیت‌الله رئیسی بودیم و روز دوشنبه خردادماه ؛ اصفهان میزبان آیت‌الله رئیسی خواهیم بود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی دراستان اصفهان در نشست خبری که در مجتمع مطبوعات اصفهان برگزار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امر انتخابات به عنوان مقوله‌ای در ادوار مختلف رویکردی برای تغییر مدیریت در کشور بوده است اما بسیاری از اوقات این تغییرات باعث تحول نشده است و شرایطی را فراهم کرده که موجب دلسردی و ناامیدی احاد مردم نسبت به انتخابات در جامعه شده است.

وی بیان نمود: این نگاه در گذشته صرفاً توسط رسانه‌های بیگانه ترویج می‌شد اما در حال حاضر برخی از رسانه‌های داخل نظام نیز به‌ صورت نامحسوس مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کند.؟

مرتضوی خاطرنشان کرد: افزایش حضور در پای صندوق‌های رأی عامل تقویت جامعه است وهر کسی که ایران و آینده کشور را دوست دارد باید در این امر تکلیفی را برای خود در نظر بگیرد و مردم‌ را به حضور گسترده در انتخابات‌ دعوت کند.

وی اعلام کرد: از روز اول تشکیل ستاد اصفهان در رایزنی‌ها با ستاد کشوری، به دنبال حضور آیت‌الله رئیسی بودیم و روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه، در اصفهان میزبان آیت‌الله رئیسی خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان در خصوص فعالیت‌های این ستاد در اصفهان توضیح داد: یکی از سیاست‌های جدی ما در ستاد تلاش برای مشارکت حداکثری است و طبق صحبت‌های مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به دنبال این بودیم که کاندیدای اصلح را به‌ مردم معرفی کنیم.

مرتضوی اذعان کرد: در شهر اصفهان در ۱۵ منطقه و در بهارستان و سپاهان‌شهر نیز ستادهایی را تعریف کردیم که این ستادها زیر نظر خود کاندیدا است و در اقشار مختلف فعالیت‌ها تعریف شده و سعی کردیم در تعاملی دوسویه با رسانه‌ها در ۲ رویکرد حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

وی در خصوص رویکرد سیاست خارجه آیت‌الله رئیسی یادآور شد: در دولت‌های قبل سیاست خارجی محدود به چند کشور شده است اما در دولت آینده این مرزها شکسته می‌شود و تلاش می‌شود به جز رژیم صهیونیستی با دیگر کشورها تعامل داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان خاطر نشان کرد: در دوره‌های گذشته مردم ما نسبت به کاندیداها عکس‌العمل نشان می‌دادند و در دوره قبل مردم را با دلار ۵ هزار تومانی ترساندند.

مرتضوی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فلرس گفت: کفایت، جهادی عمل کردن و تحول‌گرایی دروجود آقای رئیسی جمع شده است و این موارد را در فعالیت‌های خوددر آستان قدس رضوی شاهد بوده ا یم؛ واو کاری کرده است که همه کشور از خدمات آستان قدس رضوی استفاده کردند، این موارد با نگاه تحول‌گرا و نگاه جهادی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در قوه قضائیه نیز به همین صورت بود؛ وی اول به پالایش درون قوه قضائیه پرداخت و شاهد بودیم تعدادی از قضات تنزل درجه پیدا کردند؛ همچنین شاهد بودیم در قوه قضائیه به دیگر حوزه‌ها نیز وارد شده و اقدامات خوبی را انجام داد؛ سندهای برنامه باید طوری حرکت کنند که کشور را رو به جلو ببرد نه اینکه وقتی دولتی سر کار می‌آید طبق سلیقه خود عمل کند.

مرتضوی مطرح کرد: چرا به جایی رسیدیم که مردم به دنبال این هستند که اعتراض خود را با نیامدن به پای صندوق‌های رأی نشان دهند؛ اگر آیت‌الله رئیسی در حال حاضر از ۷۶ درصد مقبولیت و محبوبیت در جامعه برخوردار است به‌ دلیل رویکرد فعال، شجاع و خیرخواهانه ایشان است.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان در خصوص فضای انتخاباتی استان خاطرنشان کرد: درحال حاضر رو به جلو هستیم و در فرصت باقی‌مانده جلوتر نیز خواهیم رفت؛ در اصفهان شاهد استقبال فراجناحی از آیت‌الله رئیسی بوده‌ایم همانطور که وی هم حضوری مستقل در انتخابات داشته‌ است.

وی ادامه داد: مردم در کشور به این نتیجه رسیده اند که مرزهای باطل را کنار بگذارند و به سمت رویکردی نو بروند و این رویکرد نو به جلو است.

مرتضوی افزود: تیم ستاد مرکزی از قبل در جاهای مختلف با آیت‌الله رئیسی در ارتباط بوده‌ است؛ ما از دوره قبل و این دوره از نظام مسائل مختلف استخراج کرده و متناسب با همان نظام پیشنهاداتی را برای ارائه به وی آماده کردیم و در سفر اصفهان‌شان از برنامه‌های اصفهان رونمایی خواهند داشت.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان اعلام کرد: تلاش بر این بوده که نظام جمعی و نخبگانی فارغ از نگاه‌های سیاسی به رویکردهای مختلف داشته‌ایم باشیم.

وی در پاسخ خبرنگار خبرگزاری تسنیم اذعان نمود: تصور ما این است که تفنگی که می‌تواند فاصله ۱۰۰ متری را بزند، ۱۱۰ متری را نیز می‌تواند بزند؛ رویکرد عالمانه و جهادی آیت‌الله رئیسی در مسؤولیت‌های قبل این اعتماد را برای ما ایجاد می‌کند که در قوه مجریه نیز می‌توانند فعالیت مفید و تخصصی همراه با مشورت داشته باشدونباید بگذاریم نگاه‌ها و برداشت‌های دشمنان در معرفی آیت‌الله رئیسی موفق شود، برای مثال شبکه ایران اینترنشنال که از منابع یهودی تغذیه می‌شود در این مسیر خیرخواه ما است؟ باید آیت‌الله رئیسی را با کارنامه‌اش تحلیل و شناسایی کنیم.

مرتضوی ادامه داد: تجارب نشان داده که نظام سلطه برای عدم رفاه این کشور همه تلاش خود را انجام می‌دهد؛ وظیفه ما در این مسیر این است که رسالت واقعی خود را در قبال برخی ستادها انجام دهیم؛ رویکرد خود آیت‌الله رئیسی برای تبلیغات تلاش، توکل، دوری از اسراف، قانون‌محوری، دوری از بی‌اخلاقی، عدم استفاده از ظرفیت‌های عمومی و دولتی و عدم تخریب کاندیدای جریان رقیب است که در مناظره‌ها نیر شاهد آن بودیم؛ در این مسیر نقد می‌کنیم اما تخریب نمی‌کنیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان درپاسخ به خبرنگار روزنامه جوان استان اصفهان گفت:: آیت‌الله رئیسی رویکرد فراجناحی دارد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها برای تشکیل دولتش استفاده خواهد کرد وهمه باید بدانند اگر کاندیدایی دست به تخریب و بی احترامی می‌زند در ادامه با عدم اقبال مردم و رسانه‌ها مواجه می‌شوند.

وی در خصوص دیدگاه آیت‌الله رئیسی درباره کارگران یادآور شد: همیشه رویکرد ایشان تلاش برای حفظ ظرفیت‌های اقتصادی و ایجاد نظام اقتصادی برای اشتغال کارگران بوده‌ است؛ آیت‌الله رئیسی برای اینکه مردم در بحث اقتصادی راحت باشند در قوه قضائیه حتی بیش‌تر از قوه مجریه فعالیت داشته‌است وتاکنون توانسته بیش ازدو هزار کارخانه را رفع موانع کند .

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان یادآور شد: مشکلات مربوط به صندوق‌های بازنشستگی مشکل چند دولت اخیر نیست؛ باید تدابیری اندیشیده شود تا افرادی در ریاست این صندوق‌ها قرار بگیرند که طمع نداشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا از ظرفیت‌های عمومی کشور برای جبران مافات استفاده شود؛ با نگاه مدبرانه و امیدآفرین می‌توان از ظرفیت اجتماعی به سمت حل دیگر مشکلات هم برویم.

وی بیان داشت: وقتی مردم حس کنند رئیس‌جمهور از سمت خودشان است امیدشان افزایش پیدا می‌کند؛ وقتی دولتی با نگاه اشرافی بر سر کار می‌آید تحمل مردم را کم می‌کند اما وقتی دولتی مردمی بر سر کار می‌آید تحمل مردم افزایش پیدا می‌کند.

مرتضوی درپاسخ سئوال خبرنگار خبرگزاری موج بیان کرد: در خصوص مسأله آب اصفهان رویکردی که پیشنهاد ما بوده  این است که مسأله آب اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به سطح ملی منتقل شود؛ اولین رویکرد اشتباه در حوزه آب اصفهان در دولت هفتم و هشتم آغاز شد و‌ نگاه به این موضوع باید تغییر کند؛ رویکرد مشورت‌پذیری و توجه به مسائل مختلف کشور از ویژگی‌های شاخص آیت‌الله رئیسی است و با رعایت حقوق هر بخش باید مسائل حل شود.

وی یادآور شد: در جلسه‌ای که با صنعتگران داشتیم، رئیس بانک مرکزی در عرض چند ساعت چندین دستورالعمل مختلف صادر کردومتاسفانه  در این مسیر با چنین انسان‌های متزلزلی مواجه هستیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان در خصوص کاندیداهای انتخابات مطرح کرد: عملکرد برخی کاندیداها در استان اصفهان، مشخص است؛ ساعت آنلاین بودن و چت کردن این افراد از ساعات تصمیم‌گیری‌شان بیش‌تر است؛ تجربه نشان می‌دهد این افراد در کارنامه‌شان نا موفق بودند.

مرتضوی در پاسخ خبرنگار روزنامه راه مردم عنوان کرد: موضوع اسیدپاشی در اصفهان مربوط به ریاست آیت‌الله رئیسی نیست؛ اما وقتی چنین قضیه‌ای در سطح ملی مطرح می‌شود جای بحث دارد و موضوع این است که مسأله را دچار حواشی می‌کنیم و نمی‌گذاریم به طور درست بررسی شود و آن‌ را با مسائل سیاسی ترکیب می‌کنیم؛ در عرصه قضاوت باید خود کرسی قضاوت به مسأله بپردازد و باید به آن اعتماد کنیم.

وی در خصوص تیم همراه آیت‌الله رئیسی گفت: وی ارتباط و شناخت وسیعی با مدیران برتر کشور در حوزه‌های مختلف دارد و تجربه گذشته ایشان نیز نشان‌می‌دهد افراد با صلاحیت کامل و با رویکرد جهادی در کنار ایشان بوده‌اند.

مرتضوی درپایان بیان داشت: هر کاندیدایی طبق قانون می‌تواند یک ستاد در سطح ملی و ستادهایی در هر استان معرفی کند؛ اما به تعداد افراد علاقه‌مند می‌تواند ستادهای مختلفی در سطح استان‌ها شکل بگیرد و هیچکدام ارتباطی با ستاد مرکزی ندارند اما همه تا جایی که با راهبرد ستاد مرکزی یکسان‌اند مورد حمایت ما هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار