کد خبر: 1050966
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی نسبت به تشدید درگیری ها در «قدس اشغالی» هشدار داد.

سرویس بین الملل جوان‌آنلاین: «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب به تحولات اخیر در قدس اشغالی و حملات روزانه صهیونیست‌ها به این منطقه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه اظهار داشت: ما نسبت به تشدید درگیری‌ها در قدس هشدار می‌دهیم. اقدامات شهرک‌نشینان اسرائیلی در قدس تحریک‌آمیز است و ممکن است به افزایش تنش‌ها منجر شود.

دبیرکل اتحادیه عرب تصریح کرد: زمانی که ما سخن از برگزاری راهپیمایی پرچم توسط شهرک‌نشینان به میان می‌آوریم، این بدان معناست که فلسطینیان تحریک می‌شوند. وی همچنین اظهار داشت: ما تداوم سرکوب فلسطینیان در شیخ جراح را با نگرانی پیگیری می‌کنیم.

پیش از این، تهدیدات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در خصوص برگزاری «راهپیمایی پرچم» توسط شهرک‌نشینان این رژیم در قدس اشغالی در نهایت نتیجه داد. به دنبال تهدیدات گسترده مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی عقب نشستند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌های امنیتی، شهرک‌نشینان نمی‌توانند این راهپیمایی را برگزار کنند. جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای عقب نشینی صهیونیست‌ها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم را شکستی دیگر برای این رژیم قلمداد کرد. این جنبش در بیانیه خود آورده است: لغو راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی، شکستی دیگر برای دشمن صهیونیستی و تثبیت این معادله جدید است که قدس خط قرمز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار